10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35116
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1699

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقش تلويزيون های ماهواره ای چيست؟

دانلود تحقیق درمورد نقش تلويزيون های ماهواره ای چيست؟

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد نقش تلويزيون های ماهواره ای چيست؟

با دانلود تحقیق در مورد نقش تلويزيون های ماهواره ای چيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش تلويزيون های ماهواره ای چيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش تلويزيون های ماهواره ای چيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش تلويزيون های ماهواره ای چيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:46 صفحه

قسمتی از فایل:مقامات ايران تلويزيون های فارسی زبان لوس آنجلس را عامل تحريک مردم در نا آرامی های اخير دانسته اند
هم اکنون چندين تلويزيون ماهواره ای و شمار زيادی فرستنده راديويی به زبان فارسی برای ايرانيان برنامه پخش می کنند و تعداد آنها در ماه های گذشته افزايش زيادی داشته است.

مقامات جمهوری اسلامی ايران اين فرستنده ها به ويژه تلويزيون های ماهواره ای که از لس آنجلس برنامه های خود را پخش می کنند، عامل تحريک مردم به اعتراضات و تظاهرات ضد حکومتی می دانند و تلاش دارند از طريق پخش پارازيت بر روی اين برنامه های آنها را غيرقابل دريافت کنند.

بسياری از کارشناسان ارتباطات معتقدند که در ايران سانسور خبری اعمال می شود و راديو و تلويزيون دولتی کشور قادر نيست نيازهای خبری مردم ايران را برآورده سازد.

آيا راديو تلويزيون های لس آنجلس قادرند اين خلاء را پر کنند؟ آيا واقعا برنامه های اين تلويزيون ها در تحريک مردم موثر بوده است؟ آيا مردم اصولا به اين برنامه ها توجه دارند، اگر چنين است، علت اين توجه چيست؟

نظرات خود را با استفاده از پنجره زير به فارسی برای ما بفرستيد. همچنين موضوع مورد علاقه خود را برای مطرح شدن در سخنگاه با ما در ميان بگذاريد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر