7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35057
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1649

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چاپگرهاي ليزري

دانلود تحقیق درمورد چاپگرهاي ليزري

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد چاپگرهاي ليزري

با دانلود تحقیق در مورد چاپگرهاي ليزري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چاپگرهاي ليزري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چاپگرهاي ليزري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چاپگرهاي ليزري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

چاپگرهاي ليزري با توجه به ويژگي هاي منحصربفرد خود طي ساليان اخير با استقبال عموم كاربران كامپيوتر در سراسر جهان مواجه شده اند. شركت هاي توليدكننده اين نوع چاپگرها متناسب با خواسته هاي جديد و همزمان با پيشرفت تكنولوژي ، مدل هاي متفاوتي از اين نوع چاپگرها را به بازار عرضه نموده اند.

 

مباني چاپگرهاي ليزري

استفاده از الكتريسيته ساكن در تكنولوژي چاپگرهاي ليزري، يكي از اصول مهم و اوليه است . الكتريسيته ساكن يك شارژ الكتريكي است كه توسط اشياء عايق ايجاد مي گردد. بدن انسان نمونه اي در اين زمينه بوده كه مي تواند باعث ايجاد الكتريسيته ساكن گردد. انرژي حاصل از الكتريسيته ساكن باعث ايجاد چسبندگي بين اشياء مي گردد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر