10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34967
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1542

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد فلسفه حجاب

دانلود تحقیق درمورد فلسفه حجاب

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد فلسفه حجاب

با دانلود تحقیق در مورد فلسفه حجاب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فلسفه حجاب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فلسفه حجاب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فلسفه حجاب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:57 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

سپاس خداي راكه نعمت هاي خويش را بي دريغ به انسان ها هديه كرد و وجود مقدس حضرت ختمي مرتبت رانگين انگشتري خلقت قرار داد و سلسله امامت را دستگير و راهنماي آدميان معيّن فرمود.

و درود به ساحت مقدّس حضرت ولي عصر (عج) آن منجي نهايي بشريت و سلام بر ارواح طيبّه شهداگلگون كفن اسلام .

ريشه ي بيشترانحرافات ديني و اخلاقي نسل جوان را در لابلاي افكار و عقايد آنان بايد جستجو كرد .فكر اين نسل از نظر مذهبي آن چنان كه بايد راهنمايي نشده است.1

هدف گردآورندگان اين مجموعه پرداختن به مساله حجاب است كه افكار و عقايد نسل جوان را به خود مشغول داشته است .

اينكه حجاب چيست و از كجا به وجود آمده و هدف از به وجود آمدن آن چه بوده است بحثي است كه ميتواند ذهن هر انسان حقيقت جو را به خود مشغول كند .

آيا درروزگار فعلي حجاب باعث حفظ حريم زن و مرد مي شود و يا اينكه فرقي به حال جامعهندارد ؟ آيا اعتقاد به مساله حجاب در مياننسل امروز كمرنگ شده است و آيا اعتقاد به حجاب در ميان نسل گذشته بيشتر نبوده است؟

آيا كسي صداي شهيداني را كه ناله بر آوردند به كجا چنين شتابان2نشنيده است ؟

چرا به دختران امروز فاطمه را آن طور كه هست ننموده ايم. چرا صداي فاطمه فاطمه است درجامعه ما گم شده است ؟ فاطمه مظهر تمام زن هاي عفيف عالم است . چرا جوانان ما باكتاب هاي ديني غريبه اند ؟

اين چرا ها و هزاران چراي ديگر(كه مي تواندر باره ي هريك كتابي نوشت)است كه ذهن هر انساني را به خود معطوف مي كند.

بديهي است كه در جامعه ي امروز ، جوان تنها با استدلال مي تواند چيزي را بپذيرد . به زعم ما اين تحقيق مي تواند راه گشاي خوبي براي جوانان باشد .

دراين مختصرسعي شده به مطالبي همچون لزوم پوشيدگي زن در برابر مرد ، علت پوشش ، تاريخچه حجاب وبسياري سوالات ديگر به نحو مقتضي پاسخ گفته شود .

به اميد آنك هتوانسته باشيم گامي هر چند كوچك در جهت وصف صحيح مساله ي حجاب و فوائد آن برداشته باشيم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر