6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34946
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1773

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد صادرات ميوه و تره‌بار

دانلود تحقیق درمورد صادرات ميوه و تره‌بار

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد صادرات ميوه و تره‌بار

با دانلود تحقیق در مورد صادرات ميوه و تره‌بار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق صادرات ميوه و تره‌بار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق صادرات ميوه و تره‌بار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد صادرات ميوه و تره‌بار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

اشاره؛

         توليد و تجارت، دو بازوي قوي توسعه پايدار اقتصادي است كه با برنامه‌ريزي علمي و جامع و با نگاه به رويكردهاي جهاني مي‌تواند سرانجامي موفقيت‌آميز داشته باشد.

مطالعه دقيق روي اقليم‌ها، شرايط آب و هوايي، خاك، تجهيزات و فناوري موجود و قابل حصول و استعدادهاي نيروي انساني، زمينه‌هايي را در فعاليت‌هاي اقتصادي پويا و با بازده مناسب پيش رو قرار مي‌دهد كه مي‌تواند براي سال‌ها درآمد ارزي، رشد توليد ملي و اشتغال كافي را تضمين كند.

         بخش كشاورزي بدون توجه به مطالعات لازم در خصوص توانمندي‌ها، استعدادهاي بالقوه و بالفعل، روند تقاضاي بازارهاي جهاني و برنامه‌ريزي مناسب و جامع نمي‌تواند به توليد محصولات قابل رقابت در عرصه بين‌المللي نايل آيد و در نهايت ورشكستگي كشاورزان، نابودي اين بخش و مهاجرت‌هاي بي‌رويه به شهرها و اشتغال كاذب را به دنبال خواهد داشت. از اين رو مطالعه جامع در اين زمينه و تدوين برنامه‌اي همه‌جانبه براي بهره‌گيري از مزيت‌هاي نسبي موجود و قابل خلق در بخش كشاورزي ضروري است.

         در خصوص مزيت‌هاي توليد و تجارت محصولات باغي و جاليزي ايران و مشكلات فراروي اين بخش، خبرنگار نشريه «بررسي‌هاي بازرگاني» با آقاي دكتر حميد برادران شركا، رييس دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طلاطبايي گفت‌وگويي دارد كه با هم مي‌خوانيم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر