6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34863
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1803
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سرطان پروستات

دانلود تحقیق درمورد سرطان پروستات

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد سرطان پروستات

با دانلود تحقیق در مورد سرطان پروستات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سرطان پروستات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سرطان پروستات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سرطان پروستات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

در صد قابل توجهي از مردان مسن گرفتار نوعي از بيماريهاي پروستات مي شوند .

سرطان پروستات يكي از سرطانهاي شايع در نزد مردان بالاتر از سن 50 سال است و شيوع آن رو به افزايش است . اين سرطان اكثراً از نوع آدنوكارسينوم است و انواع ديگر سرطانهاي پروستات شيوع كمتري دارند و به درمان متعارف كمتر جواب مي دهند .

تشخيص هيپرپلازي خوش خيم پروستات همراه با انسداد مجراي خروجي و نشانه هايي كه در بيمار وجود دارد حدس زد . در معاينه متعدد كه توسط پزشك انجام مي گيرد . پروستات بزرگ و صاف و داراي قوام لاستيكي و محكم مي باشد . اگر پروستات سفت و حساس باشد دليل التهاب پروستات يا پروستاتيت است و اگر ندولهاي داخل پروستات سفت و سخت مثل سنگ باشد ، دليل بر سرطان پروستات و گاهي هم دليل بر سنگ پروستات است . البته براي كمك به تشخيص از آزمايشهاي مخصوص عكسبرداري نيز استفاده مي شود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر