6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34854
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1678

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سخت افزار شبكه

دانلود تحقیق درمورد سخت افزار شبكه

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد سخت افزار شبكه

با دانلود تحقیق در مورد سخت افزار شبكه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سخت افزار شبكه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سخت افزار شبكه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سخت افزار شبكه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:يك نمونه هاب هاب داراى دو وظيفه عمده در شبكه است:
ارائه يك نقطه مركزى براى اتصال تمامى كامپيوترهاى موجود در شبكه. هر كامپيوتر موجود در شبكه به هاب متصل مى
 گردد. در صورت نياز مى توان چندين هاب را به يكديگر متصل تا بتوان كامپيوترهاى بيشترى را به شبكه متصل نمود. سازماندهى پورت هاى ارسال و دريافت داده. در صورتى كه يك كامپيوتر اقدام به ارسال داده نمايد، داده بر روى رشته سيم هاى دريافت كننده ارسال گردد. شايد براى شما اين سوال مطرح شده باشد كه در صورت اتصال بيش از دو دستگاه كامپيوتر به هاب، چگونه و بر اساس چه مكانيزمى داده به مقصد مورد نظر خواهد رسيد. رمز اين كار در كارت شبكه است. هر كارت شبكه اترنت در كارخانه توليد كننده برنامه نويسى شده و يك آدرس MAC (برگرفته از Media Access Control) منحصربفرد در آن نوشته مى گردد. زمانى كه يك كامپيوتر موجود در يك شبكه اترنت كه شامل چندين دستگاه متصل به هاب است، اقدام به ارسال داده مى نمايد، داده براى هر يك از كامپيوترها ارسال خواهد شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر