10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34823
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2174

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد خطوط لوله گاز طبيعي

دانلود تحقیق درمورد خطوط لوله گاز طبيعي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد خطوط لوله گاز طبيعي

با دانلود تحقیق در مورد خطوط لوله گاز طبيعي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خطوط لوله گاز طبيعي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خطوط لوله گاز طبيعي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خطوط لوله گاز طبيعي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:69 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

اين جزوه بدين منظور تهيه شده است تا به كاركنان شركت كه مشغول عمليات ، تميز كردن ، تخليه هوا ، تزريق گاز و تحت بهره برداري قرار دادن خطوط لوله هستند كمك كند . اين روش براي كاربرد در خطوط لوله جديد الاحوادث و همچنين لوله هاي قديمي گاز پس از انجام تعميرات و يا تعويض قسمتهائي از آنها مي تواند مورد استفاده قرار گيرد .

استفاده از روشها ، راه حل هاي فني ، فرمولها و مطالب ديگر اين جزوه بعنوان يك تجربه مفيد و راه حل پيشنهاد ميگردد . ممكن است در اينگونه عمليات از روشهاي مفيد و عملي و تائيد شده ديگري نيز استفاده شود .

جزوه اي با اين حجم كم ، هرگز كامل و بدون نياز به بازنگري نبوده و روشهاي نهائي را بهرحال بصورت كامل ارائه نمي دهد ، بنابراين با گذشت زمان و پيشرفت و استفاده از تكنولوژي جديد ميتواند تكميل و مورد جرح و تعديل قرار گيرد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر