10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34753
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1780

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد نهال سالم، سنگ بنای کشاورزی پایدار

دانلود مقاله درمورد نهال سالم، سنگ بنای کشاورزی پایدار

0 1.8k
دانلود مقاله درمورد نهال سالم، سنگ بنای کشاورزی پایدار

با دانلود مقاله در مورد نهال سالم، سنگ بنای کشاورزی پایدار در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نهال سالم، سنگ بنای کشاورزی پایدار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نهال سالم، سنگ بنای کشاورزی پایدار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نهال سالم، سنگ بنای کشاورزی پایدار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:44 صفحه

قسمتی از فایل:
کشاورزی پایدار نوعی کشاورزی منطبق بر منافع انسان و کارایی بیشتر در استفاده از منابع است . مهم ترین هدف وزارت جهاد کشاورزی در برنامه چهارم توسعه ، پایداری تولیدات کشاورزی بر مبنای دانایی است و یکی از پنج محور مصوب جهت گیری های پژوهشی وزارت جهاد کشاورزی ، حفظ ذخایر ژنتیکی و تنوع زیستی است که تولید نهال سالم و ساماندهی نهالستان های کشور نقش مهمی در این زمینه دارد . مصرف سالانه نهال در کشور 40 میلیون اصله است . تاکنون بیش از 1000 نهالستان فعال در کشور شناسایی شده است و حدود 750 نهالستان استاندارد لازم و گواهی سلامت دریافت کرده اند . از 20 میلیون اصله نهال شناسایی شده کشور ، 12 میلیون نهال شناسنامه دار شده اند . از گونه های مختلف نهال های کشور ، فقط تعداد محدودی در سطح انبوه تولید می­شوند . تأسیس شهرک­های تولید نهال ، ضمن کاستن از هزینه ها ، در تولید نهال سالم و استاندارد نقش مهمی ایفا خواهد کرد . تولید نهال استاندارد و کیفی ، اولویت بخشی به تولید نهال بومی و محلی، احداث نهالستان در ارتفاعات ، توجه به فضاهای بذرگیری و باغ بذر با هدف جمع آوری بذرکافی و با کیفیت از درختانی با فنوتیپ مطلوب و به طور کلی برنامه های ساماندهی نهالستان های کشور زمینه های مناسبی برای گسترش فرصت های شغلی ، تولید و درآمد بیشتر است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر