8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34696
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2351

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد فلسفه معرفت دینی

دانلود تحقیق درمورد فلسفه معرفت دینی

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد فلسفه معرفت دینی

با دانلود تحقیق در مورد فلسفه معرفت دینی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فلسفه معرفت دینی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فلسفه معرفت دینی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فلسفه معرفت دینی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده:

همزمان با گسترش شبهات مهم جديدي كه فراروي معرفت و معرفت‌شناسي ديني بوجود آمده و از سوي ديگر لزوم پاسخگويي بنيادين و منطقي و ساماندهي آن، ضرورت تأسيس و پيدايي دانش‌هايي در حد بينا رشته‌اي براي به سامان رساندن خلاءها و كاستي‌هايي كه در حوزة دين پژوهي معاصر رخ مي‌نماياند را لازم داشته است تا آنجا كه برخي از علوم دين پژوهي نظير فلسفة دين، كلام جديد و الاهيات در حيطه آن‌ها نيز نمي‌گنجد.

از اين رو در دهة اخير شاهد نوعي تحول و تكون در راستاي ساماندهي به نيازها و مالاً تأسيس و نوپايي علومي در حوزة مورد نظر بوده‌ايم. دانش «فلسفه معرفت ديني» از جمله دانش‌هاي نويني است كه مي‌تواند با سپري كردن فرايند نظام وارگي و انسجام آن به اين هدف مهم كامياب گردد و به ايفاي نقش در مرز معرفتي و دين پژوهي معاصر نايل گردد.

اين علم كه شاخه‌اي از فلسفه‌هاي مضاف به علوم است با روياروي و هماوردي دانش‌هاي همگن و همزاد خويش نظير: دانش منطق كشف و فهم‌گزاره‌هاي دين و ... تمايزات و مشتركاتي از خود به نشانه رفته است. از جمله محورهايي كه اين ويژگي‌ها را به وضوح به تماشا گذارده است مباحث چيستي آن است كه در اين مقاله سعي در تبيين و ترسيم زوايايي از آن شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر