7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34551
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1790

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جوانان و بلوغ

دانلود تحقیق درمورد جوانان و بلوغ

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد جوانان و بلوغ

با دانلود تحقیق در مورد جوانان و بلوغ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جوانان و بلوغ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جوانان و بلوغ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جوانان و بلوغ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

نخستين مطلبي كه دانستن آن ضرورت مي نمايد اين است كه جوانان و نوجوانان عزيز كه طالب خوشبختي و بهروزي هستند بايد خود را بشناسند و قدر دوران جواني را بدانند زيرا دوران پرطراوت جواني بهنترين ايم براي رسيدن به پيروزي هاي زندگي است در جسم جان جوان به طور طبيعي نيروي وجود دارد كه اگر به درستي مورد استفاده و بهره برداري قرار گيرد مي توان تا پايان عمر موجبات سرافرازي انان را فراهم آورد .

به هر حال دوران جواني روزگار مواخذه و مسئوليت شخصي ، موقع كار و فعاليت دوران برنامه ريزي را جواي برنامه است . . كسانيكه كه در بحبوحه جواني به سعادت خود فكر نمي كنند و با سستي و سهل انگاري مهمترين روزهاي عمر خود را به غفلت از دست مي دهند سزاوار سرزنشند . البته اين مطلب را هم بايد در نظر داشت كه در راه پرفراز و نشيب زندگي موانع و مشكلاتي هم وجود دارد كه مانع بهره برداري صحيح از فرصت هاي گران بهاي ايام جواني مي شود .

خدايا :

خدايا سعي خواهم كرد در ترنم عاشقانه اي همه روزه ام اين عبارت ملكوتي را با همه وجودم ادا كنم كه " اياك نعبد و اياك نستعين "

بخش اول : رشد اجتماعي 


7,000 تومان