7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34431
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1688

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد مديريت در جامعه آينده

دانلود مقاله درمورد مديريت در جامعه آينده

0 1.7k
دانلود مقاله درمورد مديريت در جامعه آينده

با دانلود مقاله در مورد مديريت در جامعه آينده در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مديريت در جامعه آينده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مديريت در جامعه آينده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مديريت در جامعه آينده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

 پيتر اف. دراكر در پيشگفتار خـــــود مي نويسد: جامعه دچار تحولي بنياني و اساسي شده، انقلاب اطلاعات تنها يكي از عوامل اين تحول بود و شايد بتوان گفت كه حتي نيرومندترين عامل هم نبود. عــــوامل جمعيت شناسي، دست كم به اندازه انقلاب اطلاعات اهميت دارد. در حالي كه انقلاب اطلاعات تنها اوج يك روند جاري بيش از يكصد ساله بود، كاهش جمعيت جوان يك تغيير جهت صددرصد و پديده اي كاملاً پيش بيني نشده بود. ما با يك تغيير جهت صددرصد ديگر هم رو به رو هستيم، كه عبارتست از كاهش مداوم موقعيت توليد كارخانه اي به عنوان فراهم كننده ثروت و شغل، تحــــول بي سابقه ديگر دگرگوني نيروي كار و تجزيه و ويراني آن است.


اين تغييرات، به همراه تاثيرات و پيامدهاي اجتماعي انقلاب اطلاعات، محورهاي اصلي بحث اين كتاب است و تغييرات مذكور هم اينك روي داده اند. در واقع، جامعه آينده هم اكنون وجود دارد.

در واقع فرض و گزاره اي اصلي و زيربنايي همه فصول اين كتاب اين است كه اهميت تحولات اجتماعي در كاميابي و يا شكست يك سازمان و مديريت آن، به احتمال زياد بيشتر از رويدادهاي اقتصادي خواهد بود.


7,000 تومان