9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34242
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1863

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي نقش عمل در رستگاري انسان از ديدگاه امام خميني «ره»

دانلود تحقیق درمورد بررسي نقش عمل در رستگاري انسان از ديدگاه امام خميني «ره»

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد بررسي نقش عمل در رستگاري انسان از ديدگاه امام خميني «ره»

با دانلود تحقیق در مورد بررسي نقش عمل در رستگاري انسان از ديدگاه امام خميني «ره» در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي نقش عمل در رستگاري انسان از ديدگاه امام خميني «ره» را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي نقش عمل در رستگاري انسان از ديدگاه امام خميني «ره» ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي نقش عمل در رستگاري انسان از ديدگاه امام خميني «ره»

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:

 پيشگفتار

 

موضوع اين تحقيق  (( بررسي نقش عمل در رستگاري انسان از ديدگاه امام خميني «ره» مي باشد. اين موضوع از طرف كانون قرآن و عترت داشنگاه آزاد اسلامي ارائه شده است . اما از يك طرف بسيار كلي و دريايي از مطلب پيرامون آن در كلام و پيام مكتوب امام «ره» يافت مي شود . از سوي ديگر وقت انجام كار محدود بوده است . و همچنين امكانات رايانه اي مخصوص كلام امام «ره» نيز در شهرستانها يافت نمي شود .

          از اين رو آنچان كه شايسته و بايسته و در برنامه كاربردي و مورد علاقه ام بوده كار صورت نگرفت و با اين وجود ، اين كار با شيوه اي علمي و پژوهشي و با رعايت مباني و مراحل آن انجام پذيرفت . و در پنج فصل تنظيم و فصل بندي گرديد.

          در فصل اول موضوع تحقيق و خلاصه اي از مرور مطالعاتي ، اهداف ، سئوالات تحقيقاتي و تعريف مفاهيم كليدي آمده است . ناگفته نماند ، بدليل اينكه در نظر بود سير پژوهشي علمي طي گردد ،‌در فصل دوم مرور مطالعاتي و مباني نظري تحقيق بصورت مفصل هم از ديدگاه مكاتب الهي مطرح گرديد .

          اگر در اين طرح حدود و اهداف طرح نيز از سوي ارائه دهندگان آن مشخص مي شد شايد كار ما از مزيت هاي بيشتري برخوردار مي شد . ولي با آن آزادي كه در انتخاب اهداف و روش تحقيق داده شده بود ما را برآن داشت تا آنچه را كه خود احساس كرده و علاقه مند آن هستيم بررسي نماييم كه اين نيز البته مزيت ويژه اي است . . .

          و از ميان سؤالات زيادي كه پيرامون مسأله مورد نظر گردآوري شد بخاطر تمديد موضوع فقط شش سؤال انتخاب شد . و اهدا ف تحقيق نيز با توجه به مباني فكري و نظري تحقيق مشخص گرديد.

          در فصل سوم ، روش تحقيق ، شيوه و تكنيك اجرايي و تحليل داده آورده شده است. روش تحقيق تاريخي و موردي و فن گردآوري يافته‌ها كتابخانه اي و استادي است ،‌جامعه آماري تحقيق كتب مربوط به حضرت امام خميني«ره» مي باشند ، اگرچه عدم وجود آن كتب در دانشگاه مانند صحيفة نور يكي از مشكلات كاري بوده است . در اين فصل همچنين مراحل كار تا پايان آورده شده است.

          در فصل چهارم يافته هاي تحقيق بصورت خوشه بندي و طي مراحلي منطقي ارائه گرديده اند شايد در همين فصل بتوان به راحتي جواب همه سؤالات تحقيق را يافت چرا كه به وضوح استنادهاي مربوط جوابي براي پرسشهاي مطرح شده مي باشند . ولي جهت افاده بيشتر در فصل پنجم نتيجه تحقيق نيز بصورت خلاصه آمده است .


9,000 تومان