6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 33233
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1797

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد خاطراتى سبز از ياد شهيدان

دانلود مقاله درمورد خاطراتى سبز از ياد شهيدان

0 1.8k
دانلود مقاله درمورد خاطراتى سبز از ياد شهيدان

با دانلود مقاله در مورد خاطراتى سبز از ياد شهيدان در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله خاطراتى سبز از ياد شهيدان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله خاطراتى سبز از ياد شهيدان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد خاطراتى سبز از ياد شهيدان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 

شهيد محمد رمضانى

روحانيت: برادران، روحانيت را پاسدارى كنيد كه شاخ و برگ امام بزرگوار هستند كه به قول رهبر عزيز، آن بت‏شكن زمان، آن شير جماران كه مى‏فرمايد: كشور اسلام بدون روحانيت مثل كشور بدون طبيب است . من از خدا مى‏خواهم كه روزى صدبار كشته شوم ولى خارى به كف پاى روحانيت نرود على الخصوص آقاى خامنه‏اى .

شهادت: من شهادت را مانند عسل شيرين حس مى‏كنم

شهيد حسين جهانگيريان

شهيد كوى دوست: به نام خداوند بزرگ و بلند مرتبه‏اى كه كسانى را كه او را بطلبند، او را مى‏يابند . و زمانى كه او را يافتند، او را مى‏شناسند . زمانى كه او را شناختند، عاشق او مى‏شوند . و كسانى كه عاشق او شوند، او نيز در رحمت‏به آنها عشق مى‏ورزد . و كسى را كه به او عشق ورزد، شهيد كوى خود خواهد كرد .

سپاسگزارى از حق به خاطر رفتن به جبهه: سراپاى وجودم را غرق شادى و سپاس از خداوند متعال - كه امكانات رفتن به جبهه حق عليه باطل را براى من فراهم نموده - مى‏بينم .

وحدت: وحدت را از دست ندهيد و به ريسمان الهى چنگ بزنيد و متفرق نشويد كه وحدت شما، امت‏بيدار دل و تمام مسلمين جهان است كه پشت استكبار جهانى به سركردگى آمريكا را به لرزه مى‏اندازد


6,000 تومان