7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 33170
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1995

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد توصيه هاي تبليغي قرآن

دانلود مقاله درمورد توصيه هاي تبليغي قرآن

0 2k
دانلود مقاله درمورد توصيه هاي تبليغي قرآن

با دانلود مقاله در مورد توصيه هاي تبليغي قرآن در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله توصيه هاي تبليغي قرآن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله توصيه هاي تبليغي قرآن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد توصيه هاي تبليغي قرآن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده

 

اين مقاله به بررسي برخي از سفارش هاي خداوند در قرآن كريم به نبي اكرم (ص) مي باشد و در سه بخش توصيه هاي فردي، خانوادگي، اجتماعي مي باشد و در پايان راهكارهايي را براي همه ي مبلغان كه در اين زمان اين وظيفه را به عهده گرفته اند آورده شده است.

منابع مورد استفاده در اين تحقيق قرآن به عنوان سرلوحه و منبع اصلي و بعد متون اسلامي و تاليفات انديشمندان شيعي است.

روش تحقيق تركيبي، بنيادي، توصيفي و تحليلي مي باشد.

كليد واژه ها: پيامبر(ص) (نبي)، قرآن، تبليغ، توصيه


مقدمه

(قد جاء كم من الله نور و كتاب مبين)

 «مائده آيه 15»

نور معنوي (قرآن، پيامبر، اسلام) مربي دل و جان و موجب تكامل انسان است و آدمي در سايه ي اين انوار الهي، كه همگي از نور نامتناهي پروردگار سرچشمه مي گيرند، به آخرين حد تكامل علمي و عملي مي رسد.

نور حق پيوسته فروزان و روشنگر قلوب و ارواح بوده است و چنان نفوذ مي كند كه سرشت هاي پاك را در اندك زماني تسخير كرده و دامنه ي نفوذ خود را به دورترين نقاط گيتي مي رساند.

نور الهي ابتدا توسط پيامبر اسلام (ص) دريافت شد و سپس به امامان بعد از ايشان منتقل شده است و گسترش آن در اين عصر به عهده ي مبلغان ديني مي باشد.

پس بر همه ي مبلغان گرامي لازم است در اين راه تلاش كرده و به مقدار ظرفيت خود از اين نور الهي بهره برداري كرده و با الگوپذيري از پيامبر (ص) و تعاليم قرآن نور حق را به قلوب آماده ي پذيرش منتقل كنند.

قرآن كريم، روشهاي تبليغي را در قالب توصيه هايي به پيامبر اكرم(ص) بيان كرده، كه مي تواند براي همگان خصوصاً مبلغان ديني راه گشا باشد.

در اين مقاله به طور مختصر به اين سفارشات تربيتي، در سه بخش توصيه هاي فردي، خانوادگي، اجتماعي پرداخته خواهد شد؛ اميد است كه مورد قبول حضرتش قرار گيرد.


 


7,000 تومان