4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 33118
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1622

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری

دانلود تحقیق درمورد تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری

با دانلود تحقیق در مورد تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

 1- صمیمت، صمیمیت در خانواده امری لازم و ضروری است زیرا هم مهمی در کاهش خشونت در خانواده دارد بسیاری از رفتارهای خشونت آمیز به این دلیل است که صمیمیت بین طرفین وجود ندارد. صمیمیت هنگامی افزایش می یابد که افراد مهانواده درامور زندگی با یکدیگر مشارکت داشته باشند. همچنین اعتماد و اطمینان در مشارکت بین افضای خانواده باعث صمیمیت می شود.

2- تامل و سکوت، یکی از بهترین راههای کنترل خشونت در خانواده کنترل رفتار خویشتن در مواقعی است که یکی از اعضای خانواده به تحریک دیگری بپردازد. بهترین شکرد در این هنگام آن است که دیگران سکونت اختیار کنند تا آن فرد هم آرامش پیدا کند سپس در یک فرصت مناسب با هم به بحث و بررسی بپردازند.

3- تخلیه یعنی اینکه به طور مستقیم جواب خشونت را ندهیم. تحقیقات جدید نشان میدهد که پرخاشگری حلاکی و حتی فیزیکی علاوه بر اینکه خشم را کاهش نمی دهد بلکه باعث افزایش آن نیز می شود. 


4,000 تومان