8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 33047
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 2300
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انتقال حرارت گذرا

دانلود تحقیق درمورد انتقال حرارت گذرا

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد انتقال حرارت گذرا

با دانلود تحقیق در مورد انتقال حرارت گذرا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انتقال حرارت گذرا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انتقال حرارت گذرا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انتقال حرارت گذرا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

انتقال حرارت گذرا از گاز به ديواره هاي محفظة احتراق و ديوارهاي دريچه تأثير قابل ملاحظه اي روي تعويض گاز و عملكرد موتور IC مي گذارد . به علاوه ، درستي اطلاعات انتقال حرارت در اين قسمتها ، براي اعمال شرايط مرزي به منظور آناليز ساختاري امري ضروري است.

در تئوري ، بازده حجمي كه در طول شبيه سازي فرايند تعويض گاز محاسبه مي شود براساس برنامه هاي يك بعدي اغلب كار مشكلي مي باشد . شكل 1 مثالي از وابستگي بازدة حجمي به شرايط انتقال حرارت در طول مرحلة تعويض گاز مي باشد . شكل نشان دهندة تأثير انتقال حرارت در دريچه ورودي هم و تأثير انتقال حرارت در محفظه احتراق در طول مرحله ورود گاز مي باشد . بر اساس معادلات انتقال حرارت با توجه به روابط Woschni و Zapf ، انتقال حرارت با ضرايب 7/0 تا 8/1 در محفظه احتراق و دريچه ورودي كاهش يا افزايش پيدا كرده است . محاسبات بر روي يك موتور تك سيلندر آزمايشي ( DI ديزل ، قطر mm 124 ، طول كورس mm 165  ) در دور موتورrpm 1080 و بار %50 انجام شده است . 


8,000 تومان