10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32914
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1814

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نشانه شناسی

دانلود تحقیق درمورد نشانه شناسی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد نشانه شناسی

با دانلود تحقیق در مورد نشانه شناسی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نشانه شناسی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نشانه شناسی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نشانه شناسی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

 نشانه شناسی از دهه ی 1950 همچون روش پژوهش در شناخت دلالتها و ادراک کارکردهای ارتباطی بکار رفته است. اندیشمندانی ماند لوی استروس، میشل فوکو، فردینان دوسوسور، چارلز ساندرس پیرس، رولان بارت و اومبرتواکو، آثار مهمی در این زمینه پدید آوردند و در زمینه ای خاص نشانه شناسی تصویر که شاخه ای از علم شناخت نشانه های دیداری است، آثاری از بارت در زمنیه عکاسی، سینما و نقاشی نوشته شده است.

 بارت مبانی نظری خود را در سال 1962 در رساله ی « عناصر نشانه شناسی» شرح داده است. اما در این میان نظریه های چارلز ساندرس پیرس بیشتر مورد توجه نشانه  شناسان تصویر است، زیرا وی  نظریه ای عمومی درباره نشانه ها ارائه داده است و به دسته  بندی و مشخص کردن گونه های  متفاوت  نشانه ها پرداخته است.

 هد ف نشانه شناسی تصویر، کشف قاعده های« خواندن تصویر و درک معناهای آن از طریق شناخت عناصر تجسمی یا وجه تظاهر  تصویر است که به تحلیل پیکربندی عناصر تصویری می انجامد در مرحله ی بعد به تحلیل اشکال و شناخت معناهای مدلول تصویردست می یابد.


10,000 تومان