15,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 32844
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 3260
  • تعداد فروش: 13

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر با موضوع حیوانات مفید و مضر

دانلود طرح جابر با موضوع حیوانات مفید و مضر

0 3.3k
دانلود طرح جابر با موضوع حیوانات مفید و مضر

دانلود طرح جابر با موضوع حیوانات مفید و مضر با دفتر کارنما و مستندات کامل یکی از کاملترین پروژه های طرح جابربن حیان موجود در اینترنت میباشد که توسط وبسایت درسی فایل برای شما عزیزان آماده دانلود شده است دفتر کارنما و مستندات به صورت فایل word و قابل ویرایش که بخش هایی جهت نگارش مواردی تعبیه شده است آموزش تکمیلی درباره طرح جابر با موضوع حیوانات مفید و مضر با دفتر کارنما و مستندات کامل در این فایل موجود می باشد

دانلود طرح جابر با موضوع حیوانات مفید و مضر
فرمت فایل: word و قابل ویرایش
قسمتی از فایل:

مسئله : تا چه حد با انواع جانوران آشنایی دارید؟
حیوانات مفید و مضر کدامند ؟

تعریف
حیوانات مفید و مضر چیست ؟ حیوانات مفید به حیواناتی گفته میشود که رفتار حرکات و استفاده آنها از جمله شیر و گوشت و.... برای انسان ها مفید میباشد و حیوانات مضر حیواناتی هستند که برای جان و ایمنی انسان ها ضرر دارند. در تعریف حیوان مفید میبایست این نکته را ذکر کرد که حیواناتی که انسان از گوشت و شیر و رفتارهای آنها استفاده مفید میبرد در این گروه قرار خواهند گرفت.
تفاوت حیوانات مفید و مضر گوشت حیوان نحوه رفتار او شیر , پوست و ....

نتیجه گیری
معلمان و والدین مهم ترین ارکان تاثیر گزار در فرایند اجراوتحقق اهداف چشنواره جابر چرا که میزان بهره مندی دانش آموز از فرصت های آموزشی ، ابن حیان تلقی می شوند مورد نظر این چشنواره مستقیماً با دیدگاه ها و عملکرد معلمان و والدین در این رابطه پیوستگی دارد و تلقی معلمان و والدین از نقش خود در این رابطه و میزان دخالت آن ها در انجام پروژه سهم دانش آموز را از فرصت های یادگیری موجود در پروژه ی علمی رقم خواهد زد علت این پیوستگی شدید چیست ؟ دانش آموز دوره ی ابتدایی از نظر سطح دانش و مهارت اختلاف زیادی با معلم و والدین خود دارد وشاید بسیاری از مطالب پروژه ای را که انتخاب می کند برای معلم ویا والدین او اطلاعات و مهارت هایی بدیهی تلقی شوند اما آنچه برای ما بدیهی تلقی شده ومسائلی که طی سال ها تجربه برای ما کاملاً حل شده اند ،برای یک دانش آموز دوره ابتدایی فرصتی جدید تلقی میشودکه میتواند از رهگذرآن مهارت هاو تجربیات جدیدی را پیدا کند وبه شناخت جدیدی از دنیای پیرامون خود دست پیدا کند واساساً این خود یکی از اهداف مهم پروژه علمی است پس والدین و معلمان عزیز به خاطر داشته باشیند که با ارائه اطلاعات نا هنگام فرصت های یاد گیری وکسب تجربه را در جریان پروژه از دانش آموز نگیرند یکی دیگر از تفاوت های دانش آموز دوره ابتدایی با مقاطع بالاتر این است که در انجام پروژه نیاز به کمک بیشتری از سوی والدین و یا معلمان دارد و همین مسئله می تواند تهدیداتی را ایجاد نماید میزان کمک معلم ویا والدین باید به اندازه ای باشد که فرصت یاد گیری را از دانش آموز نگیرد ودر ضمن پروژه آن چنان پردرد سر به نظر نرسد که معلمان و والدین آن را به عنوان یک بار سنگین بر دوش خود تلقی کنند .

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل را جهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.



15,000 تومان