10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32768
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1582

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده

دانلود مقاله درمورد عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده

0 1.6k
دانلود مقاله درمورد عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده

با دانلود مقاله در مورد عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد عملکرد سد های بزرگ تقویت شده و تقویت نشده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:36 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده :

  این مقاله به شرح یک بررسی تجربی  در خصوص دو سد خاکی  بزرگ تقویت  شده ژئوسینتیک  و یک سد خالی  غیر تقویت شده  می پردازد  که رد پی قراردادن  بخشی در نزدیکی دیواره آن  فرو ریخته است .  یکی از این سید های  تقویت شده  با مواد نسبتاً  ضعیف پلی پروپلین  و دیگری با مواد نسبتاً  فوق و دانسیته  زیاد  پلی اتیلن  ساخته شده اند  شکل هر سه سد  وبارهای وارده  برآن ها یکسان بوده است .

  هدف از این تحقیق و نتایج انتخابی  تست ها به کار رفته است .  نتایج این تحقیق  نشان می دهند  که میزان بار نهایی  با افزایش مقاومت  زیاد  شده  و باعث  شده است  که سد خاکی تقویت  شده  باری به میزان 6/1 تا 2 بار بیشتر  از ظرفیت اسمی  درحالت بدون تقویت تحمل کند.

 مقدمه

 اندازه بار پایه  و نزدیکی پایه به دیواره  سد خاکی از نکات مهم برای طراحی  صحیح فنداسیون  سطحی می باشد  با این حال تحقیقات  علمی در این زمینه  به ندرت صورت گرفته است . شیلذر  و همکارانش   درستی مدل های تحلیلی  که توسط مایرهف  گرود و نهیم  ارائه شده بود را مورد بررسی قرار  دادند  تا بارهایی  را که در صورت به کار گیری  نوار پایه ای 3/0   متری بر روی مدل  سد غیر تقویت  شده 2/2  متری باعث تخریب  می شود  را پیش بینی می کنند  فاصله بین پایه پشتی  وزاویه شیب سد در تست های مختلف  متفاوت بودند . نتیجه حالی  از آن بود  که وجود قسمت رویی سد نقش   مهمی در میزان  تحمل آن  دارد  زمانی که پایه ای  در نزدیکی پوسته  سد قرار داده  می شود و آن قدر بار روی آن  قرار می  گیرد  سد، کوچکتر  هستند.


10,000 تومان