8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32707
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1666

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد گیاهان دارویی

دانلود تحقیق درمورد گیاهان دارویی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد گیاهان دارویی

با دانلود تحقیق در مورد گیاهان دارویی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گیاهان دارویی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گیاهان دارویی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گیاهان دارویی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 نـعـنـاع

Peppermint

نعناع  در درمان بسياري از امراض معده موثر است و روند هضم خوب را سرعت مي بخشد. بنا به خواص آرامبخشي و كرخ كردن اعضاء، اين گياه براي انواع سردردها و ناراحتيهاي پوست مفيد است. اين گياه بسياري از بيماريهاي مربوط به سرماخوردگيها و عوارض آنفلونزا را درمان مي كند.

معرفي گياه

گياه نعناع داراي ساقه هاي چهارگوش است و تا دو پا رشد مي كند. اين گياه بين جولاي و اوت شكوفه باز مي كند و گلهاي ريز ارغواني به صورت مارپيچي و تيز از آن مي رويند. برگهاي ساده، دندانه دار و معطر اين گياه در جهت مخالف گلها مي رويند. نعناع بومي اروپا و آسياست و برخي از انواع آن بومي آفريقاي جنوبي، آمريكاي جنوبي و استراليا هستند. اين گياه در آمريكاي شمالي بومي شده است و در مناطقي نظير اورگون، واشنگتن و ويسكونسين پرورش داده ميشود.

تركيبات گياه

تهيه فرآورده هاي نعناع از برگها و سر گلدار گياه آغاز ميشود. اين قسمتهاي گياه حاوي روغن فرار است كه مي توانيد عنصر فعال اوليه نعناع به نام منتول را در آن بيابيد

8,000 تومان