8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32675
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 3020

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد کد الکترونیکی محصول (EPC) ، استانداردها و شبکه جهانی آن

دانلود مقاله درمورد کد الکترونیکی محصول (EPC) ، استانداردها و شبکه جهانی آن

0 3k
دانلود مقاله درمورد کد الکترونیکی محصول (EPC) ، استانداردها و شبکه جهانی آن

با دانلود مقاله در مورد کد الکترونیکی محصول (EPC) ، استانداردها و شبکه جهانی آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله کد الکترونیکی محصول (EPC) ، استانداردها و شبکه جهانی آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله کد الکترونیکی محصول (EPC) ، استانداردها و شبکه جهانی آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد کد الکترونیکی محصول (EPC) ، استانداردها و شبکه جهانی آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده : با گسترش روزافزون فناوری RFID و استفاده از آن در کاربردهای مختلف، نیاز به وجود یک استاندارد جهانی که تولیدکنندگان سخت‌افزارها و نرم­افزارهای RFID بتوانند از آن برای سازگار کردن محصولات خود استفاده نمایند، بیش از پیش احساس می­شود. در همین راستا سازمان جهانی کد الکترونیکی محصول (Electronic Product Code) در حال توسعه مجموعه­ای از استانداردها است. علاوه بر این، کد الکترونیکی محصول می­تواند به عنوان یک شناسه منحصر به فرد با ساختار مناسب برای شناسایی اشیاء و کالاها در زنجیره تولید به کار رود. شبکه جهانی کد الکترونیکی محصول در روشی مشابه با شبکه جهانی وب، می­کوشد تا از راهی ایمن،  به اشتراک داده­های مربوط به محصولات پرداخته و بستری مناسب برای دریافت اطلاعات فراهم نماید.

در این مقاله در ابتدا به تاریخچه مختصری از کد الکترونیکی محصول و سپس به معرفی ساختار آن پرداخته می­شود. پس از آن اجزاء اصلی و فرعی شبکه جهانی EPC معرفی و نحوه عملکرد و ارتباط آن­ها با هم شرح داده می­شود. در قسمتی از مقاله هم مقایسه­ای بین شبکه جهانی کد الکترونیکی محصول و شبکه جهانی وب ارائه می­شود. فواید استفاده از این شبکه و کد الکترونیکی کالا هم در بخش دیگری مورد بررسی قرار می­گیرد.


8,000 تومان