4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 31047
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1606

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مهندسي هوايي

دانلود تحقیق درمورد مهندسي هوايي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مهندسي هوايي

با دانلود تحقیق در مورد مهندسي هوايي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مهندسي هوايي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مهندسي هوايي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مهندسي هوايي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

امروزه ديگر جنگ هايي كه سبك وروش قديم بوده كنار گذاشته شده اند وجنگ هاي رو درروتن به تن پايان يافته و با پيشرفت تكنولوژي در قرن بيستم ديگر نفرات در جنگ يكديگر را نمي بيند بلكه جنگ افزارها و هواپيما ها وتانك ها باهم روبرو مي شوند.

برترين كشور در جنگ كشوري است كه نيروي هوايي پيشرفته تري داشته باشد و از لحاظ سيستم دفاع هوايي وبرتري هوايي بتواند حرف اول را بزند.

لزوم بكار گيري سيستم هاي هوايي پيشرفته نياز به پرسنل باهوش وتحصيل كرده در راستاي سيستم هاي روز و خلبان و افسران كنترل زبده و با تجربه مي باشد. بنابراين در كشورهاي در حال توسعه وجهان سوم مثل كشور ما بايد تمامي پرسنل نيروي انتظامي با تمام توان بتوانند خود را از لحاظ علمي به كشورهاي پيشرفته برسانند.

بنابراين نياز به يك سوي پرسنل با تجربه وتحصيل كرده براي كنترل كردن و اهداف هوايي وشناسايي وچشماني بيدار براي مرزهاي كشور جمهوري اسلامي نياز ضروري مي باشد.

بنابراين مهندس شكاري از مشاغل مهم وكليدي در كشور مي باشدوآگاهي از جزئيات كار براي كساني كه دوست دارند و در آينده اين كار را انتخاب نمايند لازم و ضروري مي باشد


 

1-    مهندس كنترل هوايي (شكاري)

2-    رهگيري و كنترل هواپيما وتعيين مسير و شناسايي اهداف هوايي.

3-    گروه شغلي:مهندسي تكنولوژي فرماندهي و كنترل هوايي


4,000 تومان