5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30961
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1834
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد روشهاي استحكام خاك و تزريق دوغالب و تجهيزات مربوطه

دانلود تحقیق درمورد روشهاي استحكام خاك و تزريق دوغالب و تجهيزات مربوطه

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد روشهاي استحكام خاك و تزريق دوغالب و تجهيزات مربوطه

با دانلود تحقیق در مورد روشهاي استحكام خاك و تزريق دوغالب و تجهيزات مربوطه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق روشهاي استحكام خاك و تزريق دوغالب و تجهيزات مربوطه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق روشهاي استحكام خاك و تزريق دوغالب و تجهيزات مربوطه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد روشهاي استحكام خاك و تزريق دوغالب و تجهيزات مربوطه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:38 صفحه

قسمتی از فایل:

 پيشگفتار فني

رشد روزافزون جمعيت در عصر حاضر انسان را نيازمند استفاده بهينه‎تر و ايمن‎تر از سطح زمين شهرها و محدوده‎هاي صنعتي خود نموده است و پيشرفت علم و تكنولوژي در شاخه‎هاي مختلف علوم، ابزار اين استفاده بهينه را در اختيار بشر نهاده است.

انسان امروزي در ساخت و سازهاي خود عواملي چون ايمني بودن و داشتن طول عمر مطلوب را بسيار حياتي فرض كرد، و قبل از ساخت يك سازه به مطالعه دقيق بستر آن سازه مي‎پردازد و در اين راستا آزمايشات مختلفي را جهت رسيدن به اطمينانهاي لازم به انجام مي‎رساند و در مواردي كه انجام آن آزمايشات عدم اطمينان كافي به خاك بستر را به اثبات برساند يا احتمال فروريختن ديواره‎ها در حين گودبرداري وجود داشته باشد روشهاي استحكام بخشي به بستر و ديواره‎ها مطرح شده و به انجام مي‎رسند. از جمله اين روشها مي‎توان به دو روش استفاده از ريزشمعها براي تحكيم بستر زمين و روش نيلينگ كه براي استحكام بخشي به ديواره‎ها است اشاره كرد كه در اين دو روش براي پايدارسازي خاك از تزريق سيمان به خاك و به كارگيري اجزايي فلزي چون لوله و ميله گرد استفاده مي‎شود كه در نتيجه استفاده هم‎زمان از سيمان و فلز استحكام مطلوبي در خاك بوجود مي‎آيد.

علاوه بر دو روش اشاره شده در فوق، تزريق سيمان بدون استفاده از اجزاء فلزي نيز فراگير بوده و در گستره عملياتهاي عمراني موارد مصرف زيادي دارد كه از جمله آنها مي‎توان به تزريق تحكيمي، تزريق آب‎بندي و تزريق تماسي اشاره كرد. در ادامه اين فصل توضيحي تحكميلي درباره هر كدام از پنج روش اشاره شده در فوق داده شده است و به دستگاه‎ها و تجهيزات مورد نياز براي ا جراي اين عملياتها كه مورد نظر اين طرح مي‎باشند اشاره خاص مي‎شود. 


5,000 تومان