4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30897
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2364

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ديجيتال واترمارك

دانلود تحقیق درمورد ديجيتال واترمارك

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد ديجيتال واترمارك

با دانلود تحقیق در مورد ديجيتال واترمارك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ديجيتال واترمارك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ديجيتال واترمارك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ديجيتال واترمارك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده :

با گسترش سيستمهاي چند رسانه اي تحت شبكه شده احساس نياز به امنيت اطلاعات حمايت از كپي رايت در رسانه هاي ديجيتالي مختلف مانند تصوير ، كليپ هاي صوتي ، ويدئو شدت گرفته است. ويكي از روشهاي مناسب جهت رسيدن به اين اهداف ديجيتال واترمارك مي باشد كه عبارت است از توانايي حمل اطلاعات همراه با رسانة مورد نظر جهت احراز هويت در مقاله كاربردهاي مختلف واترماركينگ و همچنين پارامترهايي كه بايد در واتر ماركينگ و همچنين پارامترهايي كه بايد در واترماركينگ در نظر گرفته شوند را بررسي مي كنيم و همچنين اين مقاله يك الگوريتم جديد واترماركينگ در حوزة DCT و بر اسا ايدة مدولاسيون FSK دو بعدي به كمك پترن هاي هادامارد ارائه مي كند.

كلمات كليدي:

احراز هويت ، تصوير ، Digital watermark ، مدولاسيون FSK دوبعدي ،  پترن هاردامارد.

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1- مقدمه

گسترش سيستمهاي چند رسانه اي و استفاده از شبكه هاي كامپيوتري و اينترنت دسترسي به اطلاعات ديجيتال و كپي برداري از آنها را به آساني امكان پذير نموده است كه اين ، نيازي جهت حفاظت از كپي رايت رسانه هاي ديجيتالي مختلف مانند تصوير ، كليپ هاي صوتي ويدئو را بوجود آورده است بنابر اين مسئله حفاظت از داده ها در مقابل كپي برداري و جعل از اهميت بالايي برخوردار است ، به اين دليل بايد از راهكارهايي براي كنترل كپي كردن استفاده نمود. حمايت كپي رايت شامل احراز هويت و شناسايي كپي هاي قانوني يك تصوير است.

از روشهاي حل اين مشكل مي توان به استفاده از واتر ماركينگ و روشهاي مختلف رمزنگاري اشاره نمود اما اين روشها اگر چه مزايايي دارند اما داراي چندين عيب نيز مي باشند از جمله مي توان به گم شدن رمز عبور تغير محتويات در طول اتقال صرف زمان جهت رمز گشايي و برگرداندن داده نام برد كه يكي از روشهاي حل اين مشكل اضافه كردن يك ساختار مرئي يا نامرئي به تصوير است كه مي توان آنها را مارك دار كرد، كه اين روش، ديجيتال واتر مارك يا سايه گذاري ديجيتالي ناميده مي شود.


4,000 تومان