4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30792
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1732

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جمع آوري و دفع بهداشتي زباله

دانلود تحقیق درمورد جمع آوري و دفع بهداشتي زباله

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد جمع آوري و دفع بهداشتي زباله

با دانلود تحقیق در مورد جمع آوري و دفع بهداشتي زباله در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جمع آوري و دفع بهداشتي زباله را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جمع آوري و دفع بهداشتي زباله ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جمع آوري و دفع بهداشتي زباله

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

انسان و بسياري از موجودات به شيوه هاي مختلف زباله توليد مي کنند که توليد زباله بطور چشمگيري رو به افزايش است اين افزايش و توليد موجب بحرانهايي در زمينه محيط زيست گرديده است که حيات موجودات کره زمين را بامشکلات جدي روبرو ساخته است . توليد آلاينده هاي مختلف زباله که هرروز برتعداد وتنوع آنها افزوده ميشود سبب شده که ضمن خسارت به منابع اصلي ( آب ، خاک ، هوا ) با مقادير زياد مواد زايد به اشکال جامد ، نيمه جامد ، مايع و گاز مواجه شده ايم و اين بدان معناست که بشر به دست خود عرصه زندگي را برخود و ساير موجودات تنگ نموده است
استفاده از چهل و هشت هزار ماده شيميايي در زندگاني روزمره که تاکنون تنها خاصيت سرطان زايي پانصد نوع آن به اثبات رسيده نوعي تهديد جدي براي محيط زيست وسلامت انسان به شماره ميرود.
براساس مطالعه WHO عدم توجه به جمع آوري ودفع مواد زائد ميتواند 32 مشکل زيست محيطي بوجود آورد . افراد جامعه بايد بدين باور برسند که علاوه بر رعايت موازين بهداشت فردي ملزم به حفظ بهداشت محيط پيرامون خود نيز هستند زيرا درصورت عدم رعايت اين موضوع سلامت آنها و سلامت ساير افراد جامعه در مخاطره خواهدافتاد يکي از موارد مهم در زمينه حفظ و ارتقاي سلامت افراد و جامعه دفع زباله ومواد زايد صحيح است که متأسفانه درخيلي از مناطق شهري و روستايي بدليل روشهاي نامطلوب جمع آوري زباله، محيط زندگي وسلامت افراد در معرض آلودگي وخطر قرار دارد.


4,000 تومان