5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30659
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1916
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد هويدا

دانلود تحقیق درمورد هويدا

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد هويدا

با دانلود تحقیق در مورد هويدا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هويدا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هويدا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هويدا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

 ازدواج اميرعباس هويدا مانند ديگر فصلهاي زندگي او، از پيچيدگيهاي خاصي برخوردار است. پيچيدگيهايي كه هم شامل انتخاب همسر و موقعيت زمانيآن است و هم نحوه زندگي و همسرداري.

از اولين روزهايي كه اميرعباس هويدا در مدرسه فرانسويهاي بيروت به بلوغ جنسي رسيد و نخستين ارتباطات خود را با «رنه دومان » ـ كه دختري زيبا روي بود ـ آغاز كرد، تا روزي كه ليلا امامي خويي را به همسري برگزيد، زنهاي زيادي در زندگي او رفت و آمد داشتند.
«
رنه دومان» ـ كه نويسنده كتاب معماي هويدا در سال 1377 ش، در بروكسل با او، گفتگو كرده است ـ اولين عشق دوران جواني هويداست كه تا پايان عمر هم در مكاتباتي كه با او داشته، اين ارتباط و علاقه را حفظ كرده است.
با توجه به حضور رنه دومان در بروكسل، ميتوان گفت: عليرغم دلايل مختلفي كه براي تحصيل هويدا در بروكسل نقل شده شايد اصليترين علت آن، حضور اين معشوقه جوان در بروكسل بوده است.
پس از او و بعد از بازگشت به ايران و استخدام در وزارت امورخارجه و سپس رفتن به خدمت سربازي در دايره مستشاري، ردپاي زني به نام پروين در زندگي اوست. حضور اين زن در زندگي هويدا، گويا با اعزام او به اولين مأموريت اداري به فرانسه، پايان ميپذيرد و پس از آن، ارتباطات گسترده او با زنهاي آلماني در موقع حضور در اشتوتگارت كه جزو زندگي بيبند و بار او و حسنعلي منصور در آن مقطع ميباشد.
با بازگشت او به ايران و حضور در هيأت مديره شركت نفت نيز، زناني در زندگي او حضور داشتهاند.
اما اولين و آخرين همسر رسمي او، ليلا امامي خويي است كه به طور رسمي، 5 سال و به طور غيررسمي نزديك به دو دهه ـ از سال 1338 تا 1357 ـ با او بود.
قبل از اينكه به تحليل علت اين انتخاب، اشاره شود، خوب است در خصوص، معرفي ليلا امامي، مطالبي براي ثبت در تاريخ، آورده شود.


5,000 تومان