4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30641
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1540

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مشکلات محيط زيست پتروشيمي کشور

دانلود تحقیق درمورد مشکلات محيط زيست پتروشيمي کشور

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مشکلات محيط زيست پتروشيمي کشور

با دانلود تحقیق در مورد مشکلات محيط زيست پتروشيمي کشور در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مشکلات محيط زيست پتروشيمي کشور را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مشکلات محيط زيست پتروشيمي کشور ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مشکلات محيط زيست پتروشيمي کشور

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

 متن تحليل:

به کرات در رسانه‌هاي عمومي شنيده‌ايم که صنايع نفت و گاز کشور، به خصوص صنايع پتروشيمي که ذاتاً جزو صنايع آلوده‌کنندة محيط زيست هستند، در زمينة رعايت مسائل محيط زيستي استاندارد يا جايزة جديدي گرفته‌‌اند. اين تبليغات به حدي است که حتي سايتهاي اينترنتي ويژه‌اي براي اطلاع‌رساني در مورد مسائل زيست محيطي پتروشيمي به وجود آمده است. اما در مقابل، برخي کارشناسان نظرات متفاوتي دارند. در جهت بررسي اين موضوع، گروه نفت و گاز شبکه تحليلگران تکنولوژي ايران، به گفتگو با جمعي از کارشناسان و مسئولان مرتبط پرداخته و علل آلودگي صنايع پتروشيمي، اقدامات انجام شده در راستاي کاهش اين آلودگي و نواقص موجود را مورد بررسي قرار داده است. جمع‌بندي از اين گزارش، كه در هر مورد مشخصات كارشناس گويندة نظرات نيز ذكر شده است، در زير ارائه شده است:

مقدمه) ابعاد چالشهاي محيط زيست پتروشيمي

خليج فارس و درياي عمان، جزو متنوع‌ترين اکوسيستم‌هاي جهان هستند و شرايط خاص اين مناطق، از نظر تنوع ويژة رويشگاه‌هاي گرمسيري، گونه‌‌هاي مختلف جانداران آبزي و غيره، حساسيت ويژه‌اي را براي اين محيط‌هاي آبي به‌وجود آورده است. اين مناطق به واسطة شرايط خاص آب‌وهوايي، واجد نادرترين و حساس‌ترين اکوسيستم‌هاي دريايي و جوامع گياهي و جانوري ايران و منطقه هستند که از جمله مي‌توان به آب‌سنگ‌هاي مرجاني، جنگل‌هاي گرمسيري مانگرو، زيستگاه‌هايي نظير هورها و خورها، پستانداران آبزي، لاک‌پشت‌هاي آبي، ماهيان زينتي و تجاري و رويشگاه‌هاي گرمسيري اشاره کرد.



4,000 تومان