5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30586
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1973

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله توافقنامه امنيتي عراق و آمريكا پيامدها چشم انداز آينده

دانلود مقاله توافقنامه امنيتي عراق و آمريكا پيامدها چشم انداز آينده

0 2k
دانلود مقاله توافقنامه امنيتي عراق و آمريكا پيامدها چشم انداز آينده

با دانلود مقاله در مورد توافقنامه امنيتي عراق و آمريكا پيامدها چشم انداز آينده در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله توافقنامه امنيتي عراق و آمريكا پيامدها چشم انداز آينده را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله توافقنامه امنيتي عراق و آمريكا پيامدها چشم انداز آينده ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد توافقنامه امنيتي عراق و آمريكا پيامدها چشم انداز آينده

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:37 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

خصوصيت امريكايي ها قانون شكني و بي توجهي به حقوق و معاهدات بين المللي است. هر چند قانون شكني امريكايي‌ها به منزله شكست عراق در توافقنامه نيست، لكن نوعي بي‌اعتمادي همواره بر فضاي عراق و توافقنامه حاكم است و امريكا در ايجاد بهانه هاي جديد براي بر هم زدن قواعد و تعقيب هدفهاي سلطه جويانه مشكلي ندارد.

 

چکیده :

پس از پايان جنگ سرد وفروپاشي تركيب بندي قدرت در سطح بين المللي ، ايالات متحده همواره در پي كسب جايگاه برتر و القاي قدرت هژموني خود بوده است اتخاذ استراتژي‌خاورميانه بزگ وطرح دمكراتيزه كردن ساختار هاي سياسي در اين منطقه ، به ويژه اقدامات وراهبرد هاي سخت ونرم اين كشور در عراق مويد اين واقعيت است.

 

يكجانبه گرايي آمريكا در برخورد با مسايل منطقه اي تحت پوشش تروريسم و بنيادگرايي اسلامي سالهاست كه افغانستان، عراق و ايران را تحت انواع فشارها قرار داده و اكنون نيز آمريكايي ها با تكيه به تجربه الگوي ژاپن پس ازجنگ‌،براي استمرار حضور در اين منطقه درصدد قانوني كردن و رسميت يافتن چنين حضوري،در چار چوب توافقنامه استعماري هستنند.


5,000 تومان