4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30532
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1846

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله تجهيزات ذخيره و بازاريابي بار كوچك

دانلود مقاله تجهيزات ذخيره و بازاريابي بار كوچك

0 1.8k
دانلود مقاله تجهيزات ذخيره و بازاريابي بار كوچك

با دانلود مقاله در مورد تجهيزات ذخيره و بازاريابي بار كوچك در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تجهيزات ذخيره و بازاريابي بار كوچك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تجهيزات ذخيره و بازاريابي بار كوچك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تجهيزات ذخيره و بازاريابي بار كوچك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

 تجهيزات ذخيره و بازاريابي بار كوچك به دو دسته تقسيم مي شوند: يكي كارگر- براي- محموله كه براي زماني است كه كارگر به محل ذخيره حركت كرده و مواد را بازيابي مي‌كند. و ديگري محموله- براي-كارگر كه براي وقتي است كه به مواد به صورت مكانيكي براي بازيابي به نزد كارگر مي روند. كه تجهيزات محموله- براي كارگر اغلب بهره وري بالاتر و نظارت ساده تر و امنيت بيشتري دارد و گران تر بوده.

-         تجهيزات ذخيره از نوع كارگر- براي محموله:

شامل 3 نوع: قفسه بندي ظرف، كشوهاي تكه اي ذخيره در كابينت، قفسه جريان جاذبه مي شود و هر كدام از اين سه نوع را مي توان به شكل سيار يا نيم طبقه بكار ببردو

-         قفسه بندي ظرف: قديمي ترين و رايج ترين روش است. كه براي انتخاب سفارش از قطعات كوچك، استفاده مي شود. هزينه كم و نصب راحت و احتياجات نگهداري كم از مزاياي اين روش است و از معايب آن هم اين كه در اين روش اغلب فضا به طور مطلوبي مورد استفاده قرار نمي گيرد و همچنين مشكلات نظارت، امنيت و حفاظت اقلام نيز وجود دارد چون قفسه بندي ظرف يكي از انواع سيستمهاي باز است و اقلام در معرض نمايش و قابل دسترسي هستند.


4,000 تومان