4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30477
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2205

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بهره وری در انرژی

دانلود تحقیق درمورد بهره وری در انرژی

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد بهره وری در انرژی

با دانلود تحقیق در مورد بهره وری در انرژی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بهره وری در انرژی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بهره وری در انرژی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بهره وری در انرژی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

 انتخاب وسيله گرمايي و خنك كننده

دقت در انتخاب كليدي براي عملكرد با هزينه كمتر مي باشد

مقدمه:

يك خانواده شاخص ممكن است 60 درصد يا بيشتر از درآمد سالانه خود را جهت گرمادهي و خنك كنندگي صرف كند. انتخاب دقيق و اندازه گيري در گرما و خنك كنندگي (تهويه) مي تواند هزينه های اوليه را كاهش دهد، راحتي صاحب خانه را افزايش مي دهد، كارآئي عملكردي را افزايش مي دهد و در حد زيادي هزينه های استفاده را كاهش مي دهد.

 

چرا اندازه گيري مهم است

اشتباه متداول در گرمادهي، تهويه و جريان مطبوع هوا (HVAC) صنعت، گرمادهي بيش از اندازه و سرمادهي و وسيله خنك كنندگي خارج از اندازه است مخصوصاً در مورد تهويه مطبوع و پمپ هاي گرما بيشتر صدق مي كند. چيز بزرگتر هميشه به مفهوم بهتر نيست. وسيله خارج از ظرفيت داراي هزينه اوليه بيشتر، هزينه اضافي براي عملكرد، و ممكن است داراي كارآئي كمتر نسبت به وسيله داراي اندازه بهينه باشد.

از آنجا كه وسيله تهويه به نهايت كارآئي خود در عملكردش فقط بعد از 5 تا 10 دقيقه به جريان مستمرش مي رسد، بخش هاي بيش از اندازه، كه اغلب در دوره هاي كمتري جريان دارند، نسبت به واحدهاي داراي اندازه مناسب كارائي كمتري نشان مي دهند.


4,000 تومان