3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30457
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1631

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بمب هاي شيميايي و عوارض آنها روي بدن

دانلود تحقیق درمورد بمب هاي شيميايي و عوارض آنها روي بدن

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بمب هاي شيميايي و عوارض آنها روي بدن

با دانلود تحقیق در مورد بمب هاي شيميايي و عوارض آنها روي بدن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بمب هاي شيميايي و عوارض آنها روي بدن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بمب هاي شيميايي و عوارض آنها روي بدن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بمب هاي شيميايي و عوارض آنها روي بدن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 سال هاست که از پايان جنگ تحميلي مي گذرد اما هنوز که هنوز است بسياري از مجروحان شيميايي در ميان ما زندگي مي کنند و بسياري ديگر سال ها پيش از جمع ما خارج شدند و به مقام رفيع شهادت رسيده اند . بر اساس آمار به دست آمده امروز حدود صد وبيست هزار مجروح شيميايي در ميان ما زندگي مي کنند که حال بسياري از آنها نيز وخيم است . ما در اين نوشته قصد داريم با ديدي زيست شناختي کمي از سختي هاي زندگي جانبازان شيميايي را به شما معرفي کنيم . مطمئنا ً ما نمي توانيم همه ي سختي ها و رنجي هاي را که يک جانباز شيمييايي در راه خدمت به وطنش متحمل شده و ميشود به شما معرفي کنيم ولي در اين راه همه ي تلاش خود را مي کنيم .

اين اثر مانند بقييه کار هاي آدمي خالي از اشکال نمي باشد . اگرشما در اين نوشته با اشتباه يا اشکالي روبرو شديد خواشمند است اين اشتبا ه را به ما گوشزد فرماييد .
تاريخچه ي استفاده از عوامل شيميايي
به ادعا مي توان گفت که قدمت سلاح هاي شيميايي به اندازه سلاح ها ي معمولي است ، به طوري که شواهدي مبني بر استفاده از مواد آتش زا توسط يونانيها (موسوم به آتش يوناني) در سال هاي ???? و ??? قبل از ميلاد مسيح (ع) بدست آمده است. بر طبق همين شواهد « اسپارتها» نيز در جنگهاي خود گوگرد و زغال نارس را بر ديوار و حصار دشمن مي سوزاندند تا گازهاي سمي متصاعد شده وبر دشمن تاثير نما يد . تاريخ جديد جنگ هاي شيميايي از سال ???? در جنگ انگليس با بوئرها(مهاجرين هلندي در افريقاي جنوبي ) شروع شده که در آن ارتش انگليس از توپهاي حاوي اسيد پيکريک استفاده کرد که اثر تهوع زا داشت.


3,000 تومان