3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30434
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1523

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انواع سیستم های پیش ساخته

دانلود تحقیق درمورد انواع سیستم های پیش ساخته

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد انواع سیستم های پیش ساخته

با دانلود تحقیق در مورد انواع سیستم های پیش ساخته در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انواع سیستم های پیش ساخته را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انواع سیستم های پیش ساخته ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انواع سیستم های پیش ساخته

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 بطور کلی سیستم های پیش ساخته به دو نوع هستند:

1-سیستم صفحه ای که تشکیل شده است صفحات راست گوشه و دیوارها و سقفها که بصورت صفحه ای ساخته و نصب میکنند.

2-سیستم اسکلتی که تشکیل شده است از تیر و ستون و بین انها دیوارهای پیش ساخته بعنوان دیوار خارجی و تیغه های جدا کننده استفاده میشوند.

معمولا دیوارهای صفحه ای یا دالها را د ابعاد بزرگتری میسازنددفعات حمل و هزینه آن کاهش یابد.هزینه حمل بستگی به نوع حمل و نقل و امکان حمل ونقل دارد.

در سیستم صفحه ای دیوارهای خارجی را از یک لایه بار بر،فوم،و یک لایه داخلی میسازند ولی در سیستم اسکلتی از دیوار پیش ساخته نازکتر بین تیرها و ستونها استفاده میشود.

نوع دیگر سیستم پیش ساخته سیستم توام اسکلتی و صفحه ای است که اطراف ساختمان را از سیستم صفحه ای ساخته و در وسط از تیر و ستون استفاده میشود.

در ایران کارخانه های مشهد،کرمان،باختران و اهواز سیستم های اسکلتی تولید می کنند وبقیه کارخانه ها نظیر شرکت ....... و شرکت چوکا در گیلان سیستم های صفحه ای میسازند.

همچنین سیستم های دیگری نیز وجود دارند که بصورت ترکیبی از بتن پیش ساخته و بتن درجا هستند که در آنها دیوارها پیش ساخته بوده و دالها را درجا میریزند یا اینکه سیستم مقاوم ساختمان را درجا میسازند و بقیه المانها را پیش ساخته میگیرند تا ایمنی ساختمان در برابر نیروهای جانبی بیشتر شود.

هر یک از سیستم های ذکر شده دارای مزایا و معایبی میباشند:

1-سیستم های صفحه ای :تعداد قطعه در هر متر مربع به 0.7 میرسد که تقریبا 3/1 تعداد قطعه در سیستم اسکلتی است.

2-در سیستم صفحه ای فولاد مصرفی برای ارتفاع متوسط در حدود 15 تا 20درصد کمتر از سیستم اسکلتی است.

3-در سیستم صفحه ای اتصالات ساده تر است.

4-در سیستم صفحه ای چون دیوار های خارجی ضخامت بیشتری دارند عایق خوبی در مقابل حرارت و صوت هستند ،علت بیشتر بودن ضخامت دیوارها و نیز بار بر بودن آنها است.


3,000 تومان