3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30340
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1975

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله نياز به اصلاحات سيستم توزيع برق و آموزش مشتركان

دانلود مقاله نياز به اصلاحات سيستم توزيع برق و آموزش مشتركان

0 2k
دانلود مقاله نياز به اصلاحات سيستم توزيع برق و آموزش مشتركان

با دانلود مقاله در مورد نياز به اصلاحات سيستم توزيع برق و آموزش مشتركان در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله نياز به اصلاحات سيستم توزيع برق و آموزش مشتركان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله نياز به اصلاحات سيستم توزيع برق و آموزش مشتركان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد نياز به اصلاحات سيستم توزيع برق و آموزش مشتركان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

 سيستم توزيع نيروي برق داراي پراكندگي جغرافيايي زيادي است. افزايش حجم و پيچيدگي سيستم مذكور بتدريج در الزامات كنترل و پايش پارامترهاي سيستم تغييراتي را به وجود آورده است. تعداد مشتركان برق به صورت تصاعدي در حال فزايش است. بيشتر تاسيسات برق در حال حاضر توجه بيشتري را به اصلاحات بخش توليد نيرو و انتقال معطوف كردهاند. مشتركان مرتبط با شبكه توزيع به استمرار تامين نيروي داراي كيفيت خوب نيازمندند. تجهيزات برقي يا الكترونيكي بسيار ظريفي كه نيازمند يك نيروي برق با كيفيت هستند به بازار عرضه مي شوند. در اصل، كيفيت خوب برق به سطح ولتاژ مناسب مربوط ميشود.

رشد سريع در تقاضاي برق در سراسر جهان قابل انتظار است. بسياري از كشورها از جمله هندوستان به منظور افزايش كارايي و كاهش هزينههاي خود، در حال تجديد ساختار صنعت نيروي برق است. محيط رقابتي بازار برق ايجاد شده و اين موضوع، ساختار و مالكيت صنعت تامين نيرو را تحت تاثير قرار خواهد داد. بخش توزيع اينك از مشاركت بخش خصوصي استقبال ميكند كه اين امر باعث ترغيب به رقابت خواهد شد. هر طرف خواهد كوشيدتا مشتركاني راجذب كرده و تلاش خواهد كرد تا كيفيت تامين نيرورا حفظ كند. ما براي تضمين اين كه ولتاژ و استمرار نيروي تحويلي به مشتركان رادر يك سطح قابل قبولي نگه خواهيم داشت نياز به سيستمهاي موثر و كارا داريم. ايمني و به صرفه بودن عمليات نيز از يكي ديگر از جوانب مذكور محسوب ميشود.
در صورتي كه اصلاحات انجامي در بخش توزيع، كيفيت خوب نيروي برق را تضمين كند آنگاه مشتركان ترغيب خواهند شد تا از حداكثر نيروي برق استفاده كنند. يك تصميم غيرعاقلانه توسط مشتركان مبني بر استفاده از حداكثر نيرو بدون بهينهسازي استفاده از برق، بار سنگيني را بر آنها تحميل خواهد كرد. انتظار نداريم كه آنها براي صرفهجويي در هزينه، برق خود را خاموش يا قطع كنند ولي ميتوانيم روشهاي صرفهجويي در نيروي برق توسط آنها را با گزينش تجهيزات برقي داراي كيفيت مناسب، آموزش دهيم. در صنايع هندوستان در اكثر موارد، كيفيت محصولات نهايي حفظ نميشود آنها به منظور كاهش هزينه توليد خود از كيفيت آن ميكاهند. توليدات ياد شده كارآيي در انرژي نداشته و بدون ارايه خروجي مطلوب، نيروي بيشتري را نيز مصرف ميكنند. از اين رو بايد آموزشهاي لازم به مشتركان داده شود به طوري كه بتوانند در بهرهبرداريهاي خاص از تجهيزات مناسبي استفاده كنند.


3,000 تومان