5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30338
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1614

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نماز

دانلود تحقیق درمورد نماز

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نماز

با دانلود تحقیق در مورد نماز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نماز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نماز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نماز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:49 صفحه

قسمتی از فایل:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

اتل ما اوحي اليك من الكتاب و اقم الصلوة‌ أن الصلوة‌ تنهي عن الفحشاء‌ و المنكر و لذكر الله اكبر و الله يعلم ما تصبحون . (سوره عنكبوت / آيه 45 )  

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

آنچه از كتاب بر تو وحي شده برخوان و نماز را بپا كن كه نماز جلوي كارهاي زشت و پليد را مي گيرد و از همه مهمتر يار خداست و خدا ميداند شما چه مي‌كنيد .

 

 


نماز چيست ؟

نمازمراسم مخصوصي است براي پرستش خداوند و راز و نياز با او است كه در آن جنبه هاي ارزنده و آموزنده خاصي در نظر گرفته شده و به همين جهت شكل مخصوصي به خود گرفته است .

نماز سرود توحيد و يكتا پرستي و سرود فضيلت و پاكي است كه بايد فكر و روح ما را در برابر عوامل روزمره با آنها سرو كار داريم پاك و يكتا پرست نگه دارد.

كمتر كسي است كه در زندگي روزانه تن و چهره و البسه ها يش  مورد آلودگي قرار نگيرد و به تعويض و تميز كردن آن مي پردازد تا آن ظاهر ناپاك و آلوده را از خود دور گرداند روح ما نيز چنين است و به همين اندازه يا بيشتر در معرض آلودگي است آلودگي به خود خواهي ها و چشم و همچشمي ها و هوس‌ها ،‌ كينه و انتقام و . . .  .

5,000 تومان