5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30204
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2206
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله شناخت ضوابط طراحی شهرک صنعتی

دانلود مقاله شناخت ضوابط طراحی شهرک صنعتی

0 2.2k
دانلود مقاله شناخت ضوابط طراحی شهرک صنعتی

با دانلود مقاله در مورد شناخت ضوابط طراحی شهرک صنعتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله شناخت ضوابط طراحی شهرک صنعتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله شناخت ضوابط طراحی شهرک صنعتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد شناخت ضوابط طراحی شهرک صنعتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:

 ضوابط شبکه معابر

شبکه معابر شهرک صنعتی شامل مجموعه جاده ها، خیابانها و کوچه ها برای حمل و نقل تجهیزات و کالاها و رفت و آمد کارکنان و سایر مراجعین به واحدهای مختلف طراحی می گردد. طراحی فوق،موارد زیر را مد نظر قرار می دهد:

1-    سهولت و ایمنی تردد خودروها به طور عمده تریلی، کامیون، وانت بار، اتوبوس، مینی بوس و سواری، برای سهولت دسترسی ها، پهنای سواره روها برای ترافیک حداکثر پیش بینی شده با در نظر داشتن توسعه آتی مجموعه تعیین می گردد. طراحی های مناسب در گره های ترافیکی، شامل میدان ها، چهارراه ها و انشعابات سه راهی مانع از ایجاد تراکم و تداخل ترافیکی می شود.

برای ایمنی، لازم است سرعت حرکت به اندازه معینی محدود گردد و این محدودیت را نه تنها تابلوهای راهنما، بلکه حتی الامکان سازه شبکه معابر تاثیر کند: محدودیتهای طولهای مستقیم، شعاع قوسها، جزیره های هدایت کننده، و نیز کف سازی ها.

سرعت طرح مناسب داخل شهرها 30-40 کیلومتر در ساعت است. داخل شهرک صنعتی محدودیت های سرعت ازداخل شهرک های مسکونی کمتر است زیرا  کودکان و سالمندان به ندرت در معابر شهر صنعتی حضور داشته و به  طور کلی معابر شهر صنعتی به رفت و آمد سواره اختصاص خواهد داشت، اما به لحاظ پیوستگی مسیرهای سواره به محوطه های واحدها و ورود و خروج مداوم وسایل نقلیه، محدودیت سرعت ضروری می باشد.


5,000 تومان