4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29900
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1600

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد زراعت سويا

دانلود تحقیق درمورد زراعت سويا

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد زراعت سويا

با دانلود تحقیق در مورد زراعت سويا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زراعت سويا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زراعت سويا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زراعت سويا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

 پيشگفتار

روند رو به رشد جمعيت و نياز جامعه به تأمين كالري مورد نياز از طريق مصرف روغنهاي نباتي ، موجبات توسعه سطوح زير كشت انواع دانه هاي روغني را در كشور ضروري مي سازد و در اين ميان دانه روغني سويا به واسطه روغن مطلوب ، پروتئين زياد و مرغوب ، كنجاله قابل استفاده در تغذيه دام و طيور و همچنين امكان مصرف پروتئين آن در غذاي انسان به صورتهاي مختلف حائز اهميت ويژه و ارزش بسيار است .

شركت توسعه كشت دانه هاي روغني به واسطه مسئوليتي كه در انواع توسعه كشت انواع دانه هاي روغني بر عهده دارد در سه دهه اخير تلاش نموده است اطلاعات مورد نياز جهت شناخت اين گياه را از منابع مختلف جمع آوري و در اختيار علاقه مندان قرار دهد .

هرچند تا كنون نشريه زراعت سويا شش بار از شركت به چاپ و در سراسر كشور توزيع شده است ولي با توجه به تحولات و يافته هاي جديد علمي ، لزوم بررسي و جمع آوري مطالب كاربردي در زمينه اين زراعت بيش از پيش احساس مي شود .

مجموعه حاظر با هدف استفاده كليه علاقمندان به كشت اين دانه هاي روغني تهيه و از دو بخش اساسي تشكيل شده است .

بخش اول شامل مطالب مرتبط با مسائل زراعي اين دانه روغني است كه با استفاده از جديدترين منابع علمي تهيه گرديده و بخش دوم برگرفته از نشريه اطلس بيماريهاي سويا تأليف patrikD.Colyer است . اين نشريه به كليه بيماريهاي شناسائي شده در ايالتهاي مختلف آمريكا اشاره نموده است كه به واسطه استفاده از نظريات متخصصين بيماريهاي گياهي دانشگاههاي مختلف آن كشور مي تواند به عنوان مرجع مناسبي جهت علاقمندان شناخته شود . در اين قسمت تلاش گرديده تا حتي الامكان در صورت مشاهده بيماري ذكر شده در كشور به صورت زيرنويس به هر بيماري اشاره گردد . ضمن آنكه سعي گرديده تا كليه مطالب با عكسهاي مناسب جهت درك بهتر مفاهيم همراه گردد . 


4,000 تومان