4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29797
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1628

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پيدايش هواپيماي موفق شكاري

دانلود تحقیق درمورد پيدايش هواپيماي موفق شكاري

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد پيدايش هواپيماي موفق شكاري

با دانلود تحقیق در مورد پيدايش هواپيماي موفق شكاري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پيدايش هواپيماي موفق شكاري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پيدايش هواپيماي موفق شكاري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پيدايش هواپيماي موفق شكاري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 پيدايش هواپيماي موفق شكاري - رهگير معروف F-16 ، واكنشي بود به نقائص و مشكلات بروز كرده در جنگنده‏هاي شركت كننده در جنگ ويتنام. 

به دنبال موفقيت هواپيماي كوچك، چابك و بسيار مانورپذير F-86 Saber در جريان جنگ كره، جنگنده‏هاي ساخت ايالات متحده به شكلي تغيير يافتند تا داراي حداكثر سرعت، ارتفاع، قدرت رادار، مانورپذيري، ديد خلبان و ساير مواردي باشند كه مورد نياز نبردهاي «فاصله نزديك» است. اين تمايلات ويژه، در ساخت جنگندهء F-4 فانتوم توسط كارخانهء معظم مك‏دانل‏داگلاس به حد اعلا رعايت شد، به طوري كه موفقيت در طراحي بي‏نقص و بي‏نظير آن، اين جنگنده را، هم نيروي هوايي و هم نيروي دريايي در طول جنگ ويتنام به خدمت گرفتند. 

 

F-86 Saber

  F-4 در اصل به منظور رهگيري و شكار هواپيماهاي جنگي دشمن و ايجاد دفاع هوايي ساخته شد، ماموريتي كه در آن زمان از عهدهء هيچ جنگنده‏اي بر نمي‏آمد، زيرا تا آن زمان، ناوگان هوايي ايالات متحده، هيچگاه مورد تحديد جدي حملات هوايي جنگنده‎‏هاي دشمن واقع نشده بود. اما با وجود F-4 اين امر (دفاع هوايي) امكان‏پذير مي‏شد جنگندهء F-4 بدين منظور طراحي شده بود تا از ناوگان هوايي، محافظت به عمل آورده و با واكنشي سريع، ارتفاع پروازي خود را افزايش دهد، سريعن به سرعتهاي مافوق‏صوت دست يابد و به وسيلهء موشكهاي هدايت شونده توسط رادارش، جنگنده‏هاي مهاجم را در فواصل بسيار دور، ساقط نمايد. 



4,000 تومان