4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29760
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1709

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کارگاه مرکزی

دانلود تحقیق درمورد کارگاه مرکزی

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد کارگاه مرکزی

با دانلود تحقیق در مورد کارگاه مرکزی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کارگاه مرکزی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کارگاه مرکزی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کارگاه مرکزی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:28 صفحه

قسمتی از فایل:

 یکی از معدود واحد های تعمیراتی در صنعت نفت ایران می باشد. این کارگاه به تمام نقاط شرکت نفت سرویس می دهد و البته به سرویسی که شرکتها می خواهند. این کارگاه کلیه تعمیرات و نیازهای کلیه مناطق بهره برداری         پنج گانه«مسجد سلیمان، خارک، آغاجاری، گچساران و اهواز» را انجام می دهد.

اهمیت این نوع کارگاه ها در مناطق نفت خیز جنوب بسیار بالاست. این کارگاه یکی از بزرگترین و پر اهمیت ترین کارگاههای تعمیراتی کشور می باشد.

در گذشته به دلیل وجود نداشتن امکانات و متخصص  برای تعمیرات به خارج کشور منتقل می شدند ولی امروزه با وجود امکانات و ... این نوع ماشینها در ایران بدست متخصصان داخلی تعمیر می شوند.

کارگاه تراش

این کارگاه متشکل از چندین قسمت است. قسمت اصلی اتاق تراش است که در آن چند دستگاه تراش وجود دارد. که این دستگاهها از معدود دستگاههای موجود در کشور می باشند که کار تراشکاری و سنگ زنی قطعات مختلف توربین ها را بر عهده دارند.

 

دستگاههای موجود در کارگاه تراش:

1- میلگر melger               2- فلز یا میلینگ ماشین        3- صفحه تراش

4- اره                           5- ته رامیان(دریل ماشین)       6- اودی گریندیگ(Odiy grending )       7- آب بندی Lappiny      8- سنگ زنی 

9- سنگ زنی سطوح


4,000 تومان