15,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 29755
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1770
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر جانورانی که از خودشان نور تولید می کنند

دانلود طرح جابر جانورانی که از خودشان نور تولید می کنند

0 1.8k
دانلود طرح جابر جانورانی که از خودشان نور تولید می کنند

دانلود طرح جابر در مورد جانورانی که نورو تولید می کنندبصورت تضمینی در قالب فایل های ورد و پوستر هایی که برای این طرح لازم است تدارک دیده شده است توجه فرمایید که طرح جابربن حیان در مورد جانورانی که نورو از خودشان تولید می کنند بهترین و جدیدترین طرح جابر بصورت word به همراه پوستر های این طرح می باشد

تحقیق زمینه ای

به تولید و انتشار نور توسط موجودات زنده که در اثر واکنش‌های شیمیایی در بدن آن‌ها صورت گرفته باشد، زیست‌تابی گفته می‌شود.

کرم شب تاب را همه مردم می شناسند. حشره ای کوچک که شبها از خودش نور ساتع می کند. اما بد نیست بدانید که غیر از این حشره صدها نوع دیگر از انواع جانداران هستند که این قابلیت را دارند.

بیولومینسانس در موجودات مختلف با اشکال ظاهری متنوع و با مکانیسم‌های مختلف انجام می‌شود. برخی جانوران اندام‌های نورانی پیچیده‌ای که مانند چشم است دارند، در این جانوران انتشار نور تحت کنترل سیستم عصبی است و نور بر اساس نیاز یا باتحریک عصبی آزاد می‌شود.

از جمله این جانوران ماهی منور و اختاپوس‌های نور افشان هستند. در برخی دیگر یک سلول منفرد همه‌ی دستگاه‌های مورد نیاز برای نشر نور را دارد و نور به طور ممتد نشر می‌شود (باکتری‌ها و قارچ‌های منور از این دسته هستند). بسیاری از گروه‌های دیگر موجودات لومینسانس حد واسط این دو گروه اند. 

در اعماق تاریک اقیانوس، بسیاری از مخلوقات دریایی برای شکار، جفت گیری و دفاع، برای خودشان نور تولید می کنند.متخصص بیولومینسانس (زیست تابی) ادیت ویدر یکی از اولین افرادی بود که از این دنیای کم نور تصویر برداری کرد. وی در سال 2011 این تصاویر را به صورت یک ویدئو منتشر کرد که با استقبال و توجه بی نظیری مواجه شد.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) - (تلگرام : drsifile@)


راهنمای استفاده

,طرح جابر جانورانی که از خودشان نور تولید می کنند
,دانلود طرح جابر جانورانی که از خودشان نور تولید می کنند
,طرح جابر جانوران نور دار
,دانلود طرح جابر جانوران نورانی
,طرح جابر جانوران ساطع کننده نور
,جانورانی که برق می زنند


15,000 تومان