4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29717
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1817

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نتایج برنامه ریزی صنعتی و تعیین مقیاس واحدهای صنعتی

دانلود تحقیق درمورد نتایج برنامه ریزی صنعتی و تعیین مقیاس واحدهای صنعتی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد نتایج برنامه ریزی صنعتی و تعیین مقیاس واحدهای صنعتی

با دانلود تحقیق در مورد نتایج برنامه ریزی صنعتی و تعیین مقیاس واحدهای صنعتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نتایج برنامه ریزی صنعتی و تعیین مقیاس واحدهای صنعتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نتایج برنامه ریزی صنعتی و تعیین مقیاس واحدهای صنعتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نتایج برنامه ریزی صنعتی و تعیین مقیاس واحدهای صنعتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 قسمت دوم ( تهیه طرح مقدماتی)

1-    خلاصه نتایج قسمت اول

1-1-      خلاصه نتایج برنامه ریزی صنعتی و تعیین مقیاس واحدهای صنعتی در هر رشته

از آنجا که این بند از شرح خدمات پروژه حاضر، برنامه ریزی صنعتی را مطرح نموده و در قالب همین بند به موضوع تعداد نفرات و پرسنل پرداخته است، لازم می گردد تا ابتدا کلیات برنامه ریزی کالبدی، که در حقیقت،  پیش نیاز برنامه ریزی صنعتی محسوب می  شود ( و در بندهای پیشین مورد بررسی قرار نگرفته)، ارائه گردد تا آنگاه بتوان به « بررسی تعداد نفرات و پرسنل» پرداخت، چرا که جمعیت شاغلان صنعتی، رابطه مستقیم با وسعت اراضی صنعتی دارد و بالعکس. به عبارت دیگر، تعداد شاغلان صنعتی، تابعی از وسعت اراضی صنعتی است.

از سوی دیگر، کاربری صنعتی، فقط بخشی از اراضی سایت را به خود اختصاص می دهد و مابقی آن، سهم سه کاربری کلان دیگر یعنی کاربری های خدماتی، فضای سبز و شبکه راه هاست.

همانگونه که در بخش ضوابط توزیع زمین ( بند د-2) گفته شد، سهم کاربری صنعتی از کل اراضی شهرک، می باید دامنه ای مابین 60 الی 70 درصد را بر گیرد.

4,000 تومان