15,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 29577
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 3126
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود کاملترین و بهترین طرح جابربن حیان در مورد زبان های کامپیوتر

دانلود کاملترین و بهترین طرح جابربن حیان در مورد زبان های کامپیوتر

0 3.1k
دانلود کاملترین و بهترین طرح جابربن حیان در مورد زبان های کامپیوتر

دانلود کاملترین و بهترین طرح جابربن حیان در مورد زبان های کامپیوتر بصورت فایل های word و قابل ویرایش دارای تمامی مطالب علمی که مختص طرح جابربن حیان با موضوع زبان های کامپیوتر را شامل می شود داراست هلازم به ذکر است علاوه بر فایل ها و مطالب علمی کلیه پوستر ها و عکس های طرحج جابربن حیان در مورد زبان های کامپیوتر نیز پیوست این فایل می باشد لطفا جهت خرید و دانلود طرح جابر زبان کامپیوتر به انتهای همین مطلب بروید

تعریف

مسلما یکی از سودمندترین اختراعات بشر تا به امروز کامپیوترها بوده اند. دستگاه هایی که هزاران بار سریعتر از انسان فکر میکنند و سرعت عملشان به طرز غیر قابل باوری بالاست. سرعت و قدرت، امکان انجام خیلی از کارهایی را فراهم کردند که انسان به طور عادی از انجام آن ها عاجز بود. اما یک مشکل وجود داشت: این دستگاه ها به همان اندازه که قوی بودند ، کم هوش هم بودند؛ آن ها به طور عادی هیچ عملی انجام نمی دادند مگر این که به صراحت از آن ها درخواست می شد. اما این درخواست چگونه باید صورت می گرفت؟ باید راهی برای گفتگو با آن ها پیدا می شد. و در این زمان بود که متخصصان تصمیم گرفتند زبان های مخصوصی را بوجود بیاورند تابتوانند با کامپیوترها گفتگو کنند. این زبان های مخصوص به اصطلاح زبان های برنامه نویسی کامپیوتر نام گرفتند.به نسل اولیه زبان های برنامه نویسی، زبان های سطح پایین گفته می شد، چرا که به سختی قابل یادگیری و به کارگیری بودند. پیاده سازی اعمالی ابتدایی توسط این زبان ها باعث می شد مدت ها وقت با ارزش برنامه نویسان گرفته شود. اما وضع به همین منوال نماند و با گذشت زمان زبان های جدیدی به وجود آمدند که آموختن آن ها راحت تر بود. طی سه دهه ی اخیر، صنعت کامپیوتر مورد هجوم انواع زبان های برنامه نویسی قرار گرفت.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) - (تلگرام : drsifile@)

لینک خرید فایل

[purchase_link id="1495976" text="خرید" style="button" color="blue"]


15,000 تومان