4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29485
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1604

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تنیس روی میز

دانلود تحقیق درمورد تنیس روی میز

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تنیس روی میز

با دانلود تحقیق در مورد تنیس روی میز در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تنیس روی میز را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تنیس روی میز ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تنیس روی میز

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

 میز

 سطح روی میز که سطح بازی نامیده میشود ، باید به صورت مستطیل بوده  طول آن 74/2 متر و عرض آن 525/1 متر باشد. این میز که در سطح افقی قرار میگیرد باید 76 سانتیمتر از زمین ارتفاع داشته باشد.

  سطح موثر بازی کناره های عمودی میز را در بر نخواهد گرفت ،سطح بازی میتواند از هر جنسی ساخته شود با این شرط که وقتی یک توپ استاندارد در هر قسمت میز از ارتفاع 30 سانتیمتری رها شود به اندازه 23 سانتیمتر به سمت بالا جهش داشته باشد.

 سطح بازی باید دارای رنگی یکنواخت به صورت تیره و مات و بدون و بازتاب نور باشد وخط سفید کناری به عرض 2 سانتیمتر در امتداد طول ( لبه ی 47/2 متری ) و خط سفید انتهایی به عرض 2 سانتیمتر در امتداد عرض ( لبه 525/1 متری ) کشیده میشود.

  سطح بازی به وسیله یک تور عمودی به دو قسمت مساوی تقسیم میشود . این   تور  موازی با خطوط انتهایی و به طور یکنواخت از یک طرف میز به طرف دیگر آن کشیده میشود،در بازیهای دو نفره ٬ هر زمین به وسیله ی یک خط میانی سقید رنگ به عرض 3 میلیمتر به دو قسمت مساوی به نام ((نیم زمین)) تقسیم می شود. این خط میانی به موازات خطوط کناری کشیده خواهد شد و باید جزئی از نیم زمین سمت راست محسوب شود .


4,000 تومان