4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29276
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2407
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد صدور انقلاب و نسبت آن با جنگ

دانلود تحقیق درمورد صدور انقلاب و نسبت آن با جنگ

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد صدور انقلاب و نسبت آن با جنگ

با دانلود تحقیق در مورد صدور انقلاب و نسبت آن با جنگ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق صدور انقلاب و نسبت آن با جنگ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق صدور انقلاب و نسبت آن با جنگ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد صدور انقلاب و نسبت آن با جنگ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

 در حقیقت جنگ تحمیلی كه در تاریخ انقلاب ها طولانی ترین جنگ بر ضد یك انقلاب محسوب می شود به دلیل این كه جامعه جهانی تحولات آن را دنبال می كند،بستر مناسبی برای صدور انقلاب است. با پایان جنگ می توان گفت انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلابهای جهان در قرن بیستم شناخته شده ترین آنهاست كه در پایداری و دفاع قدرتمندانه موفق می شود صدای خود را به همه جای جهان منعكس كند. امروز این صدور الگوی انقلاب در ابعاد فرهنگی در شرف تكوین است و به قول پرفسور لوی باترا در كتاب « بحران بزرگ دهه 90» بزرگترین رمز سستی و سقوط فرهنگ ماتریالیستی غرب در مقابله با فرهنگهای اصیل جهان سومی است كه ماجرای سلمان رشدی و فتوای تاریخی امام آغازگر این حركت اصیل فرهنگی است و چالش با غرب در قالبهای جدیدی باید شكل بگیرد.

« هر روز ما در جنگ برکتی داشته ایم که در همه صحنه ها از آن بهره جسته ایم . ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ایم ، ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده ایم ، ما در جنگ ، پرده از چهره تزویر جهانخواران کنار زدیم ... ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم ، ما در جنگ ریشه های انقلاب پربار اسلامی مان را محکم کردیم ... ما در جنگ به مردم جهان و خصوصا مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرتها و ابرقدرتها سالیان سال می توان مبارزه کرد ، - جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت ، از همه اینها مهمتر استمرار روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ تحقق یافت.» 

4,000 تومان