3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29272
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1632

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شيوه هاي اعجاب انگيز براي از ميان بردن حالات بد

دانلود تحقیق درمورد شيوه هاي اعجاب انگيز براي از ميان بردن حالات بد

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شيوه هاي اعجاب انگيز براي از ميان بردن حالات بد

با دانلود تحقیق در مورد شيوه هاي اعجاب انگيز براي از ميان بردن حالات بد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شيوه هاي اعجاب انگيز براي از ميان بردن حالات بد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شيوه هاي اعجاب انگيز براي از ميان بردن حالات بد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شيوه هاي اعجاب انگيز براي از ميان بردن حالات بد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 آیا شما احساس بدی دارید و یا ناراحت هستید؟ دیگر نگران نباشید. راههای بسیار ساده ای وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید بر عادات نامناسب و اخلاق تند خود فائق آیید. خوش اخلاقی و سرحالی جزئی از خصوصیات ذاتی افراد به شمار نمیرود و نمی توان گفت که آنها همانطوری به دنیا می آیند؛ هیچ کس هم محکوم نیست که تا آخر عمر خود ناراحت و بدحال باقی بماند. میزان خوشحالی، یک مسئله کاملاً اکتسابی است و یاد گرفتن آن هم کار دشواری نیست. هر کس به راحتی می تواند با عادت های بد خود مبارزه کرده و خوش بینی را به زندگی خود راه دهد.

1- از خون آشام های احساسی پرهیز کنید

آیا جذب افرادی می شوید که شما را از نظر احساسی تخلیه کرده و خودشان جزء بازنده ها حساب می شوند؟ آیا مانند یک آهن ربا، افراد بازنده را به خود جذب میکنید؟

می توان گفت که اینگونه افراد خود به خود باتری شما را خالی می کنند، روند زندگی را کند کرده و طرف مقابل را عصبانی و ناراحت میکنند. برای اینکه بتوانید خوشحال، خوش بین و پرانرژی باقی بمانید باید تا آنجایی که امکان دارد از این قبیل افراد دوری کنید. افراد ناراضی و بدبین به راحتی اجازه می دهند تا این خون آشام ها به جانشان بیفتند و احساسات مثبتشان را مستقیماً از مغزشان بمکند. از جمله افراد خون آشام احساسی می توان به افرادی که مرتباً در حال مسخره، انتقاد، تخریب و سرکوب کردن هستند اشاره کرد


3,000 تومان