4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29237
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1531

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد سیمان

دانلود تحقیق درمورد سیمان

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد سیمان

با دانلود تحقیق در مورد سیمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سیمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سیمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سیمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

 تاریخچه

مجتمع صنعتی سیمان آبیک بعنوان( یکی از واحدهای تابعه شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان) فعالیت خود را از سال 1348 در 80 کیلومتری غرب شهر تهران بصورت عملیات نصب و مونتاژ آغاز نمود.

 این مجمتع دارای دو واحد عظیم تولیدی می باشد که بهره برداری از واحد اول آن با ظرفیت اسمی روزانه 3500 تن در نیمه دوم سال 1352 بهره برداری ازواحد دوم با ظرفیت اسمی روزانه 4000 تن در سال 1357 پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به همت کارگران و متخصصین متعهد داخلی آغاز گردید تولیدات این مجتمع به دو صورت پاکتی و فله ای به بازارهای داخلی کشور عرضه می گردد و از آنجائیکه شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان تقریباً  از کل نیاز سیمان کشور را تولید می نماید، مجتمع صنعتی سیمان آبیک      (بعنوان بزرگترین واحد تابعه این سازمان) در این امر مهم نقش اساسی و قابل  توجهی را بعهده دارد.

در ضمن این مجتمع دارای یک واحد کیسه سازی است که با تولید روزانه 95000 عدد پاکت سیمان، در جوار کارخانه، نیاز خود و سایر

 

کارخانجات سیمان کشور را تأمین می نماید. در خاتمه این مجتمع افتخار دارد که در سازندگی کشور، بخصوص احداث سدها، تأسیسات صنعتی، پلهای عظیم بتونی نقش مهمی را بعهده داشته و درصد قابل توجهی از سیمان مورد نیاز کشور را تأمین می نماید.

 


4,000 تومان