4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28704
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2576

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه عمل سزارين

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه عمل سزارين

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد تاريخچه عمل سزارين

با دانلود تحقیق در مورد تاريخچه عمل سزارين در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخچه عمل سزارين را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخچه عمل سزارين ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخچه عمل سزارين

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

 دانشكده آمريكايي متخصص مامايي و پزشكي زنان اقدام به آماده كردن اين كتابچه را كرده ، و قصد تكميل كتابخانه بين المللي پزشكي داشته و نشان دادن تاريخچه بخش زايمان را داشته . با نهايت تشكر خود را از كاركنان براي آماده سازي اين تاريخچه پزشكي كه به كتابخانه بين المللي پزشكي (NL-M) ارائه شد نهايت تشكر را داريم، بخصوص اليزابت تونيس ، جان لازاروس كه در تقسيم بندي ، چاپ ، مجموعه عكس ها كمك كرد و رياست كار فيليپ M . از همكاري آنها براي آماده شدن و همكاري آنها براي ارائه پزشكي عمومي متشكرم . ارائه مقاله يك مثال از بيشترين كمك از راه ارائه مقاله به مطالعات پزشكي به NLM و براي حفظ ميراث هاي تاريخي امان است .

دانشكده آمريكايي متخصصان مامايي و پزشكي زنان تشكيلاتي هستند كه بيش از 000/33 پزشك كه براي پيشرفت ساعت همه زنن كار مي كنند. به خصوص در طول برنامه هاي پزشكي و اطلاعات در مورد بيماري و  راه كارهايي را براي تمرين و ارائه تمرينات پزشكي انجام مي دهند. ما همكاري خود را با NLM شرو ع مي كنيم .

 

اميدوارم از ارائه مطالب لذت ببريد.

مدير اجرا                 Wassen H. peasle , MD,FACOG,FRCOG

خلاصه اي از تاريخچه سزارين

سزارين در قسمتي از فرهنگ انسانها از زمان انسانهاي اوليه وجود داشته و نوشته هايي در هر دو فرهنگ غربي و غير غربي در مورد نتايج اين طرز برخورد با زندگي مادران و نوزادان وجود دارد. بر اساس اسطوره شناسي يونانيان ، آپلو نظريات اكليپوس را تغيير داد، در يافت هايي از آيين مشهور پزشكي مذهبي وجود داشت كه از بطن مادر بوجود مي آمد. مراجع مشهور در مورد سزارين در انسانهاي پيشين هندوها، يونانيان، مصريان، رومي ها و ساير اروپاييان باستان وجود دارد. از چنيني هاي قديمي حكاكي هايي به جا مانده كه روند زندگي زنان را شرح مي دهد. ميسچناگت و تالمود زايمان اول زماني كه دو قلوها با سزارين متولد مي شدند را منع كرده بودند و از مراسم عبادي تطهير زناني كه با عمل جراحي زايمان كرده اند صرفه نظر مي كردند.


4,000 تومان