8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28527
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2259
  • تعداد فروش: 13

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد هنر مجسمه سازی در یونان باستان

دانلود تحقیق درمورد هنر مجسمه سازی در یونان باستان

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد هنر مجسمه سازی در یونان باستان

با دانلود تحقیق در مورد هنر مجسمه سازی در یونان باستان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق هنر مجسمه سازی در یونان باستان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق هنر مجسمه سازی در یونان باستان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد هنر مجسمه سازی در یونان باستان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:72 صفحه

قسمتی از فایل:

 تمدن یونان باستان از تاثیرگذارترین فرهنگ هایی است كه حیات بشر به خود دیده است. پتانسیل هنری یونان از چنان نیرویی برخوردار است كه با گذشت دهه ها و قرن ها همچنان می توان ردپای هنر هنرمندان آن را در فرهنگ های سرزمین های جهان مشاهده نمود.حضور چهارگزینه از عجایب هفت گانه دنیا در میان آثار یونان باستان نمایانگر فرهنگ غنی و ماندگار این سرزمین است.توجه یونانیان به دو عنصر زیبایی شناختی و انسان گرایی به خلق آثاری انجامید كه تا امروز نیز الهام بخش بسیاری از هنرمندان است.

در غرب هنر امپراتوری رم باستان آشكارا از هنر یونان تاثیر پذیرفته است. كشورگشایی های آلكساندر كبیر در شرق نیز زمینه ساز حضور هنر یونان باستان در كشورهای آسیای میانه و هندوستان را فراهم آورد و مكتب گركو ـ بودیست (یونانی ـ هندی) را بنیان نهاد.هنر یونان باستان از نظر سبك به چهار دوره قابل تقسیم است:
۱) هنر هندسی (geometric)
۲) هنر كهن (archaic)
۳) هنر كلاسیك (classical)
۴) هنر هلنی (hellenistic)
گرچه یونان باستان را سرزمین ادب و هنر می شناسند ولی جاه طلبی و كشورگشایی های برخی از فرمانروایان سبب نابودی بسیاری از آثار هنری آن شد . دو هنر معماری و مجسمه سازی بیش از سایر هنرها توان مقابله با جنگ و ویرانی را داشتند و امروزه بسیاری از اطلاعاتی كه ما از هنر یونان باستان داریم به واسطه آثار باقی مانده از این دو رشته هنری است .


8,000 تومان