4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28511
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1689

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نقش کار در زندگی انسان

دانلود تحقیق درمورد نقش کار در زندگی انسان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد نقش کار در زندگی انسان

با دانلود تحقیق در مورد نقش کار در زندگی انسان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش کار در زندگی انسان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش کار در زندگی انسان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نقش کار در زندگی انسان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه

كار در زندگی انسان نقش مهمی دارد . به شرطی كه كار را كه انتخاب كرده مورد علاقه باشد و پشتكار داشته باشیم زیرا پشتكار انسان را موفق می كند و بهترین نردبان ترقی او به شمار می رود .

اشخاصی كه به قریحه و مواهب طبیعی خود متكی هستندبه رستگاری وپیشرفت نزدیكند واز خسران دور. نسبت پشتكار به مواهب طبیعی مثل نسبت اراده است به قابلیت . همانطور كه شخص هر قدر قابلیت انجام كاری را داشته باشد ، تا اراده انجام آن را نكند به انجامش موفق نخواهد شد . همین طور هم هر قدر انسان صاحب ذوق و قریحه و هوش و ادراك باشد تا آن ذوق و هوش و ادراك مقرون به پشتكار و سعی و عمل نباشد مثمر ثمر نیست . اساس امید پشتكار است . یك شخص فعال و با پشتكار هیچوقت در مقابل ناملایمات و شكست ها خسته وفرسوده نمی شود . امید برای همه لازم است . با وجود امید انسان به سهولت می تواند مصائب و سختی های زندگانی را تحمل كند .

 بدبخت ترین اشخاص كسی است كه آروزهایش زیاد وقوه عملش كم باشد . كسی كه دستخوش آروزهای دور و درازی شود كه فراتر از قدرت عمل اوست . قوایش كاستی ونقصان می پذیرد و در زندگانی رستگار نخواهد شد . بیشتر از همه طبقه جوان در معرض این آفت قرار دارد . لذا انسان باید از دوران كودكی خود را از عالم تخیل و رؤیا بیرون كشد و به مرحله عمل نزدیك شود و در زندگی هدفی داشته باشد نتیجه و هدف دوری كه در انتظار آن هستند به سراسر زندگی لذت می بخشد ودر انسان علاقه به كار ایجاد می كند باید همیشه بیاد داشته باشیم كه بهتر ین دوران عمر برای كسب فضائل اخلاقی دوران جوانی است هر گاه دوران جوانی را به بیهودگی بگذرانیم و تخم نیكی در سر زمین وجود خود نیفشانیم دیگر هرگز قادر نخواهیم شد بترمیم به پردازیم .


4,000 تومان