15,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28412
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1503

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شركت سهامي آلومينيم ايران

دانلود تحقیق درمورد شركت سهامي آلومينيم ايران

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد شركت سهامي آلومينيم ايران

با دانلود تحقیق در مورد شركت سهامي آلومينيم ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شركت سهامي آلومينيم ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شركت سهامي آلومينيم ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شركت سهامي آلومينيم ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:147 صفحه

قسمتی از فایل:

 

ايرالكو به عنوان اولين توليد كننده شمشهاي آلومينيم در ايران ، در زميني به مساحت 232 هكتار در كيلومتر 5 جاده اراك تهران واقع گرديده است . موضوع تأ‌سيس كارخانه ايرالكو در سال 1346  به تصويب هيأت دولت رسيد . اقدامات مربوط به نصب تأسيسات و ساختمان از سال 1348 آغاز گرديد و در سال 1351 با دو خط توليد و ظرفيت 45000 تن در سال مورد بهره برداري قرار گرفت                 .

پس از پيروزي انقلاب اسلامي و افزودن سه خط ديگر به پروسه توليد ، ظرفيت توليدي كارخانه به 120000 تن در سال رسيد كه شامل انواع شمشها به صورت تي بار ، هزار پوندي ، آلياژها ي ريخته گري ، بيلت ، اسلب ، شمشهاي … E . C مي باشد .

حدود 11 هزار كارخانه و كارگاه با بيش از 250 هزار نفر در صنايع وابسته به آلومينيم اشتغال دارند.

كنترل آلودگي و فضاي سبز    

ايرالكو به عنوان يك واحد توليدي كه نقش بسزايي در توليد فلز استرتژيك آلومينيم در كشور دارد ، همواره در راستاي حفظ محيط زيست و كنترل آلاينده ها گامهاي بزرگي را برداشته است :

1-    ايجاد 120 هكتار فضاي سبز و جنگل كاري .             

2-    افزايش كاشت چمن در نقاط مختلف شركت به مساحت 19 هزار متر مربع كه

بخشي از آن در قالب دو زمين چمن ورزشي فوتبال مي باشد .

3-    تغيير سوخت گازوئيل به گاز جهت كنترل آلودگي كارگاه ريخت .

4-    نصب سيستم dust collector  در كارگاه آند سازي د ر سال 1369 كه  با استانداردهاي روز اروپا برابري مي كند و از پراكنده شدن ذرات گردوغبار در اندازه هاي 3/ . ميكرون تا 4/ . ميليمتر در فضا جلوگيري شده و به چرخه توليد بازگشت مي يابد .


15,000 تومان