6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 28328
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2142

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقيق درمورد دنده هاي خورشيدي يا سياره اي در جعبه دنده ها

دانلود تحقيق درمورد دنده هاي خورشيدي يا سياره اي در جعبه دنده ها

0 2.1k
دانلود تحقيق درمورد دنده هاي خورشيدي يا سياره اي در جعبه دنده ها

با دانلود تحقیق در مورد دنده هاي خورشيدي يا سياره اي در جعبه دنده ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دنده هاي خورشيدي يا سياره اي در جعبه دنده ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دنده هاي خورشيدي يا سياره اي در جعبه دنده ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دنده هاي خورشيدي يا سياره اي در جعبه دنده ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:73 صفحه

قسمتی از فایل:

 مجموعه دنده هاي خورشيدي در اوايل قرن حاضر در اتومبيلهاي آمريكايي بكار رفته است و آنها در زمره كار برد اولين نوع دنده ها در جعبه دنده هاي اتومبيل هاي سواري و كاميونهاي سبك بودند و بدليل داشتن مزيت براي راننده هنگام دنده ها كاربرد آن پيشنهاد گرديد  . در صور تيكه در جعبه دنده هاي لغزشي معمولي كه هنوز سنگرونيزه  نشده بودند احتياج به يك راننده ماهري داشت كه تعويض دنده ها را در حين حركت انجام دهد . در اين شرايط جعيه دنده هاي خورشيدي دو سرعته با يك دنده عقب بطور انحصاري طراحي مي گرديد و در كاديلاك 1906 جعبه دنده خورشيدي 3 ساعته بكار برده شد كه طراحي آنها خالي از اشكال نبود و به فكر استفاده از دنده پينيونها بوش دار بودند تا از صدا كردن دنده ها جلوگيري شود .

همزمان پيشرفتهايي در طراحي جعبه دنده هاي معمولي انجام گرديد و تقريباً بطور جامع از آنها در اتومبيلهاي سواري و كاميونها اتسافده مي گرديد و سپس بسوي طراحي مجموعه دنده هاي خورشيدي سوق داده شدند و در اتومبيل فورد مدل تي (T ) تا سال 1928 از جعبه دنده خورشيدي استفاده مي گرديد . جعبه دنده هاي خورشيدي كه به صحنه آمده بود با توليد جعبه دنده خودكار اور درايو توسط بورگ وارنر و جعبه دنده اتوماتيك هيدراماتيك توسط جنرال موتور افت فاحشي نمود و دوباره تحقيق و توسعه در مورد دنده هاي مار پيچ ،آلياژ هاي فولاد ،برطرف نمودن گرماي فلزات و ياتاقانهاي سوزني و حذف كردن تعدادي از نواقص انواع اخير جعبه دنده هاي خورشيدي آغاز گرديد .


6,000 تومان